رستوران اهل ایران در میهن قبرس شمالی
نوشته شده توسط : mgh


پستیستیو ؛ شبیه با لازانیا
پستیستیو ؛ شبیه با لازانیا - غذای قبرس شمالی

این خوراک مشابه به لازانیای اهل ایران میباشد و به همین ادله با ذائقه ایرانیان سازش داراست. اشخاص اهل ایران که به قبرس شمالی هجرت می‌نمایند، قطعاً این خوراک را تجربیات خواهند کرد. بیشتر غذاهای این حوزه‌ ریشه در تمدن یونانی دارا‌هستند، چون عموم این سرزمین اصالتاً یونانی بوده و در پیشین زیر حکومت امپراتور یونانی نیز بوده‌اند. در تهیه و تنظیم این خوراک از گوشت، گونه های چاشنی‌جات، پنیر اسپاگتی و حتی نعنا برای اضافه کردن مزه به آن مهاجرت به قبرس شمالی استعمال میگردد.

اکمک کادایف ؛ دسری لذیذ
چنانچه پیرو یک دسر بسیار خوشمزه می باشید، قطعاً اکمک کادایف را آزمون فرمایید. این دسر با استعمال از شیر، آرد، شکر و تخم مرغ تنظیم می گردد. همان طور که متوجه شدید، اکمک کادایف به صورت تماماً بی آلایش و هم زمان خوشمزه میباشد و میتوانید آن را با دمنوش یا این که قهوه رغبت نمایید. اما می توانید این دسر را بعداز مصرف غذای هنگفت خویش سرو نمایید تا به هضم خوراک یاری خواهد شد.

کیبه ؛ پیش غذای گزینه عشق و علاقه عموم قبرس شمالی
کوپس، یکی‌از لذیذترین و شایسته ترین گونه های پیش‌غذاهایی میباشد که در رستوران‌های قبرس شمالی ارائه میگردد. این پیش‌طعام از آرد گندم با گوشت چرخ‌کرده، جعفری، و پیاز تهیه و تنظیم میگردد و در بعضی از رستوران‌ها ممکن میباشد از گوشت مرغ نیز استعمال شود.

در حالتی‌که به غذاهای گوشتی عشق و علاقه دارید، توصیه میکنیم کوپس را رغبت نمایید. احتمالا از مشتریان مالامال و پا قرص این خوراک می شوید.

رستوران اهل ایران در میهن قبرس شمالی
در یک سری سال اخیر، تعداد متعددی از ایرانیان ملکی در قبرس خریده و تمایل به راه اندازی دستیابی و شغل های خویش درین مرزو بوم گرفته‌اند. این اشخاص سعی بر توسعه و گسترش شغل‌های خویش دارا‌هستند و در پی تجارب معاش در یک گوشه و کنار پویا و توسعه یافته می باشند. با اعتنا به گسترش‌های اقتصادی در قبرس شمالی، در صورتی بضاعت ورود به ناحیههای مهارتی نظیر تنظیم و پخت خوراک را داشته باشید، احتمالاً چیره به درآمدزایی بسیار بالاتری نسبت به جمهوری اسلامی ایران خواهید داشت.

از جمله، یک مجموعه از ایرانیان وارد خاک دانشکده مدیترانه شرقی در قبرس شمالی گردیده و یک رستوران اهل ایران را بهره‌برداری کرده‌اند. هرچند اسم رستوران به گویش اهل ایران تصویب گردیده است، البته در کنار غذاهای اهل ایران، فست فودهای ترکیه‌ای و غذاهای محلی آفریقایی نیز در منوی این رستوران مو جود میباشد.

این رستوران کافه، در واقع یک کدام از کهن‌ترین و پرمخاطب‌ترین مرکز ها طعام اهل ایران در میهن قبرس شمالی میباشد که با جذب تعداد متعددی از دانشجوها اهل ایران و فرنگی، برنده به جلب دقت گردیده‌است. این رستوران بعضا از غذاهای دوستداشتنی اهل ایران نظیر فسنجون، کله پاچه، و حتی اکبر جوجه را در منوی خویش دارااست. به عبارت دیگر، چنانچه تحت عنوان یک مسافر به مرزو بوم قبرس شمالی هجرت فرمایید و در جستجوی یک رستوران بسیار خوب با غذاهای اهل ایران می‌باشید، میتوانید به‌این رستوران که در باطن محوطه دانش گاه مدیترانه شرقی جای‌دارد، راز بزنید. در اینجا، خلال غذاهای اصیل اهل ایران مانند خورشت، چلوکباب، و جوجه، ته چین نیز به منوی این رستوران افزوده شد‌ه‌است.

اکثری از حصول و امور در سطح دنیا، بر پایه ی ایرانی های مقیم آن بخشها تأسیس یافته و به اداره آن‌ها پرداخته می گردد. حدس این نکته که تعداد متعددی از ایرانیان به قبرس شمالی مسافرت می‌نمایند، شما میتوانید این اشخاص را تحت عنوان مشتریان اهل ایران خویش در لحاظ بگیرید و بیزنس خویش را در‌این حوزه‌ فعال‌سازی نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره وضعیت کاری ایرانیان در قبرس شمالی، سفارش می‌گردد نوشته ی علمی‌ای با تیتر “مشاغل لازم در قبرس شمالی” را بازرسی کنید.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: