نوشته شده توسط : mgh


شیوه درخواست روادیدِ کاری ایالات متحده
بعداز ثبت درخواست شما بوسیله سازمان سرویس ها مهاجرتی و شهروندی ایالات متحده (USCIS)، این درخواست به بنیان صدور روادیدِ ایالات متحده NVC منتقل می گردد. NVC، بعد از اخذ یک شماره پرونده، به شما این شماره را تخصیص میدهد. این مرحله بعداز تأیید USCIS چهره میدهد و پرونده آن گاه به راءس ملی روادید (NVC) ارسال میگردد. فورا بعداز اخذ درخواست، NVC یک شماره پرونده به آن تخصیص مهاجرت به قبرس شمالی  می دهد.

در شکل انطباق تاریخ حق تقدم درخواست کننده با واپسین تاریخ دارای شرایط، NVC فرمان میدهد تا تقاضاکننده هیبت DS ۲۶۱ را که مربوط به روادید میباشد، همینطور نشانی و نماینده مربوطه را کامل کند. (لطفاً اعتنا داشته باشید: در شکل داشتن نماینده قانونی مهاجرتی، NVC دیگر اطلاعاتی ارائه نخواهد کرد). بعداز پرداخت هزینه‌های ما یحتاج، NVC از درخواست کننده درخواست می‌نماید که مدارک لازم برای روادیدِ مهاجرتی برای مثال هیبت‌های درخواست و سندها مدنی را ارسال کند.

مد لحاظ داشته باشید که فرایند اداری روادیدِ کاری ایالات متحده از نوع غیر مهاجرتی با مراحل‌های متفاوتی یاور میباشد. بخش اعظمی از اشخاص برای ورود به ایالات متحده از روش فعالیت بدون چاره به دریافت روادیدِ کاری غیر مهاجرتی می باشند و بعد موقعیت خویش را به اقامت دایم تغییر تحول می دهند.
موقعیت علم آموزی مدرک لیسانس در ایالات متحده
برای ورود به مدت مدرک لیسانس در کالج‌های ایالات متحده، دو رویه وجود داراست: تایید بطور پیوسته و تایید بطور غیر پیوسته. تایید پیوسته معمولاً ۴ سال ارتفاع میکشد، در حالی که تایید غیر پیوسته آغاز شمارا وارد مدت فوق دیپلم می‌نماید و بعد از طی ۲ سال، به بازه مدرک لیسانس میرساند.

برای ورود به‌این دوران، علم‌آموزان بایستی قوانینی زیرا میانگین ۱۲.۵ به بالا در دیپلم متوسطه، نمره تافل ۶۱ تا ۸۹ یا این که هم اندازه آن، و نمره SAT دستکم ۹۰۰ را داشته باشند. اما بعضی از کالج‌ها و حرفه‌ها نیازی به نمره SAT ندارند. برای مثال، برای ورود به دانش کده ایالتی کالیفرنیا در لانگ بیچ، میانگین ۱۵ و نمره تافل ۶۱ یا این که مساوی آیلتس ۵.۵ کافی میباشند.

بازه زمانی مجال صدور روادیدِ کاری ایالات متحده
روند طبیعی صدور روادیدِ مهاجرتی کاری از مجال تصویب درخواست تا وصال به حدنصاب سالیانه ویزاها ارتفاع میکشد. تاریخ تصویب درخواست میزان حق تقدم تقاضاکننده میباشد. ویزاهای مهاجرتی پیش از استیناف به تاریخ حق تقدم تقاضاکننده صادر نمیشوند. در بعضی از اشکال ویزاهای مهاجرتی با تقاضای زیاد، ممکن میباشد وقتی ارتفاع بکشد که به تاریخ حق تقدم درخواست کننده رسد.

 

لطفاً به حافظه داشته باشید که مراحل صدور روادیدِ مهاجرتی کاری فرصت متعددی به ارتفاع می‌انجامد و به جهت محدودیت‌ها و تفاوت در حین پردازش در هر پرونده، نمی‌اقتدار برای هر پرونده مجال مشخصی را پیش‌بینی کرد. همینطور، تاخیرها ممکن میباشد به جهت عدم رعایت ظریف آیین نامه‌ها به وسیله درخواست کنندگان صورت دهد. بعضی از درخواست‌ها نیاز به پردازش اداری بیشتری دارا هستند و بعد از گفتمان مامور کنسولی با درخواست کننده، فرصت بیشتری ارتفاع میکشد.
هزینه‌های روادیدِ کاری مهاجرتی ایالات متحده
هزینه سفر کاری به ایالات متحده - هزینه ویزای شغلی ایالات متحده
هزینه‌های ذیل برای سرویس ها متفاوت اخذ میشوند:

تشکیل دادخواست مهاجرتی برای پرسنل فرنگی، هیبت I-۱۴۰، یا این که دریافت درخواست افراد دورگه آمریکایی- آسیایی، زنان بیوه شهروندان آمریکایی و مهاجران خاص و هیبت I-۳۶۰
پردازش درخواست روادیدِ مهاجرتی کاری ایالات متحده (هیبت DS-۲۶۰)
معاینه پزشکی و واکسیناسیون‌های لازم (هزینه در سفارت‌های متعدد گوناگون میباشد)
بقیه هزینه‌ها ممکن میباشد دربرگیرنده مواقعی مانند هزینه فتوکپی، هزینه اخذ مدارک مایحتاج برای درخواست روادید (مانند پاسپورت، سند پلیس، مدرک به دنیا آمدن و غیره) و هزینه‌های هجرت به سفارت یا این که دفتر نمایندگی آمریکا برای رای زنی روادیدِ شما میشوند. لطفاً به حافظه داشته باشید که هزینه‌ها و طرز پرداخت آن‌ها بستگی به سرزمین و پرونده تقاضاکننده داراست.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


اقامت امریکا با سپرده گذاری
به عنوان مثال مهمترین اشکال شیوه های سپرده گذاری ایالات متحده سپرده گذاری در‌این مملکت با دریافت روادیدِ EB5 است که متقاضی ها می‌توانند با پول هایی نظیر 800 هزار و 1 میلیون 50 هزار دلار بیزینس خویش را فعال سازی کنند و از این روش اقامت دایم و یا این که گرین کارت مرز و بوم ایالات متحده را اخذ کنند. عده ای که از این شیوه مبادرت می نمایند در صدر اقامتی دو ساله اخذ می نمایند و عمل و کسب و کار خویش را فعال‌سازی می کنند. به‌دنبال با پرداخت مالیات و عدم ارتکاب جرم و سودآوری و کسب و کار غالب می‌توانند اقامت دایم خویش در مرزو بوم ایالات متحده را اخذ کنند و بعداز آن وارد مراحل دریافت گذرنامه ایالات متحده و اخذ شهروندی این مرزوبوم گردند. نیاز میباشد بدانید که با سفر به ایالات متحده از روش سپرده گذاری، کلیه طریق های سپرده گذاری درین مرزوبوم منتج به دریافت اقامت و ملیت نمی‌گردد. بیان این نکته نیز ضروری میباشد که با دقت به جابجایی قدرتی که در انتخابات ایالات متحده شکل گرفت و به مکان آقای ترامپ آقای بایدن سکان سر کردگی جمهوری این میهن را به ذمه گرفته میباشد؛ لذا می اقتدار انتظار داشت که درانتظار سیاست درهای گشوده و قانون ها تازه در امر اشکال نحوه های هجرت برای مثال سپرده گذاری در‌این مملکت باشیم. ملیت ایالات متحده از روش سپرده گذاری نیز با رعایت یک‌سری پروسه و اصول، قابلیت  مهاجرت به قبرس شمالی و امکان پذیر میباشد.

با وجود ابهام و دشواری در نحوه های متفاوت سپرده گذاری در ایالات متحده و همینطور بروز تنش هایی که فی ما در میان دولت های کشور ایران و ایالات متحده ساخت‌و‌ساز گردیده، می‌توانید از طریق سپرده گذاری در کانادا و گزینش شایسته ترین بیزینس کانادا که به مراتب ریلکس خیس و با مخارج کمتر قابلیت پذیر میباشد، این میسر را طی نمائید و پیروز به دریافت اقامت دایم و گذرنامه کانادا شوید. نکته مثبت این توصیه این میباشد که شما با سپرده گذاری در کانادا بعد از 3 الی 5 سال می‌توانید به شهروندی کانادا دست پیدا نمایید و با تبدیل شدن به یک شهروند کانادایی می‌توانید به آمریکا ایالات متحده سفر داشته باشید و حتی به اقامت و معاش در‌این مملکت نیز دست یابید.

دانلود 4 دقیقه 111 K ارسال
خرید بیزینس در ایالات متحده
یک کدام از گونه های سپرده گذاری در مرز و بوم ایالات متحده خرید بیزینس میباشد که ضمن سپرده گذاری، از این روش میتوانید اقامت ایالات متحده را دستیابی فرمایید. برای کارآفرینانی که در‌پی سپرده گذاری در ایالات متحده میباشند، خرید یک کسب و کار در ایالات متحده قادر است یک تصمیم متحول کننده و موثر باشد. برای خرید یک کسب و کار نیاز میباشد حالت مایحتاج از قبیل سرمایه کافی و مورد نیاز را داشته باشید و همینطور در تجارت خویش پرسنل استخدام نمائید. معمولاً کسب و کار هایی که نیاز به استخدام ده نیرو داشته باشد، در دسترس می باشند. سرمایه گذاران می‌توانند در کمپانی خویش درگیر به فعالیت شوند در صرت شغل در تجارت می‌توانند اقامت خویش را تمدید نمایند.
مدارک لازم برای سپرده گذاری در ایالات متحده
برای سپرده گذاری در ایالات متحده نحوه های مختلفی وجود داراست که مدارک مایحتاج با رعایت آن ها گزینش میگردد. در اینجا مدارک مایحتاج برای سپرده گذاری در ایالات متحده را معرفی خوا‌هیم کرد.

ارائه مدارک هویتی همانند شناسنامه
ارائه 2 قطعه عکس
ارائه مدارک مرتبط با سپرده گذاری(خرید ملک، تصویب کمپانی و…)
ارائه گذرنامه دارای اعتبار
ایفا تست های پزشکی ما یحتاج
ارائه تجارت پلن
ثابت تمکن مالی
کامل شدن هیبت I-526 و ارائه آن
سند جابجایی سرمایه
تواف طومار کاری



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


دریافت گذرنامه قبرس شمالی
حتی در صورتی‌که درخواست اقامت دایم در قبرس شمالی را توفیق آمیز ایفا دهید، کارکشته به اخذ گذرنامه این مرز و بوم نخواهید بود و صرفا یک کارت شهروندی در مشت خواهید داشت که از آن میتوانید برای منفعت‌مندی از تجهیزات شهروندی استعمال نمائید. برای اخذ گذرنامه قبرس شمالی ، شما بایستی دستکم ۱۰ سال اقامت همیشگی در‌این میهن داشته باشید و در زمان این عصر، مهارت لهجه انگلیسی یا این که ترکی شما به اندازه کافی پیشرفت یابد. بعد از اخذ گذرنامه قبرس شمالی، قابلیت دارااست سوای نیاز به روادید به بعضا مهاجرت به قبرس شمالی  از کشورها مثل ترکیه مهاجرت فرمائید.

مخارج معاش در قبرس شمالی
یک کدام از دلایل محبوبیت مقصد مهاجرتی در قبرس شمالی، هزینه‌های ذیل و مقرون به صرفه برای معاش میباشد. با یک کار میانگین و اقتدار مالی مطلوب، می توانید هزینه‌های معاش درین حیطه را تأمین کرده و یک معاش نسبتاً ریلکس داشته باشید. در جدول ذیل، برخی از هزینه‌های ماهیانه به ارز لیر ترکیه اورده شده میباشد، تا شما بتوانید هزینه های خویش را برآورد فرمائید و با متانت بیشتر به مراحل سفر خویش بپردازید.

هزینه ارزش بر حسب لیر ترکیه
حمل و نقل شهری ماهیانه 200
هزینه اب و برق و گاز در یک ماه 450
اجاره ماهیانه خانه 1 خوابه 1800
یک وعده غذایی 80
هر لیتر بنزین 20
مزایا و معایب اخذ اقامت قبرس شمالی
هر کشوری دارنده مزایا و معایب خاص خویش میباشد، که پیش از تمایل به سفر، ضروری میباشد آن‌ها‌را نظارت نمایید. ولی به خاطر داشته باشید که هیچ شهر آرمانی بی نقص در دنیا نیست، و هر کشوری با وجود مزایا، به بحران‌های خویش نیز برمی‌خورد. قبرس شمالی این قابلیت را آماده می‌نماید که یک معاش رویایی و بی‌گرفتاری را تجربیات نمائید، البته با اعتنا به موقعیت فردی، ممکن میباشد معایبی نیز وجود داشته باشد. درین قسمت به پژوهش بعضی از مزایا و معایب مسافرت به قبرس شمالی می پردازیم تا شما بتوانید تصمیمی اطلاعاتی و کلیه‌جانبه بگیرید.

مزایای اخذ اقامت قبرس شمالی
رایج بودن لهجه انگلیسی
رایج بودن اشکال ارز در بازارهای گوناگون
ذیل بودن هزینه‌های معاش
ذیل بودن داده های عددی جرم و جنایت
اقتصاد استوار و قانونمند
سرعت بالای وب
طبیعت بی سابقه
نرخ آلودگی زیر
معایب اخذ اقامت به قبرس شمالی
نرخ درآمد زیر
کمبود عمل برای دانشجوها
نرخ درآمد زیر
کمبود عمل برای دانشجوها
عدم عضویت در اتحادیه اروپا
تخصیص تجهیزات تفریحی به فصول لبریز گردشگر



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


کوپپیا ؛ مشابه به دلمه
کوپپیا ؛ غذای مشابه به دلمه قبرس شمالی

هنگامی ظواهر کوپپیا را مشاهده می کنید، به اعتنا به خاطر دلمه اهل ایران خواهید به زمین خورد که در کشور ایران عشق‌مند به آن می‌باشید. این طعام از برگ دلمه تهیه و تنظیم می‌گردد و مواد داخلی آن مشمول گوشت چرخ کرده، برنج، روغن زیتون، گوجه‌خارجی، اشکال صیفی جات و چاشنی‌جات متنوع میباشد. به همین برهان، مزه این طعام  مهاجرت به قبرس شمالی بسیار مشابه به دلمه اهل ایران میباشد.

استیفادو ؛ یک غذای سابق
استیفادو ؛ یک غذای کهن قبرس شمالی

برخی از غذاهای قبرس شمالی که در رستوران‌ها سرو می گردند، دارنده عمر بسیار زمان بر میباشند. برای مثال، عمر استیفادو به زمان حکومت عثمانی‌ها و پادشاهی قسطنطنیه گشوده میگردد. این خوراک نیز اصالت یونانی دارااست و عموم مرزوبوم قبرس شمالی آن را در مراسم‌های آیینی و سنتی خویش قطعاً سرو می‌نمایند. در شرایطی‌که مشکلی با مزه پیاز در خوراک ندارید، توصیه ما این میباشد که به طبعً یکبار استیفادو را تجارب فرمائید. این خوراک از پیاز‌های بسیار خرد در کنار گوشت به کارگیری می‌نماید که سبب ارتقاء خوشمزگی آن میشود.

شفتلیا ؛ برای عاشقان فست فود
شفتلیا ؛ برای عاشقان فست فود - غذای قبرس شمالی

برای عشق و علاقه‌مندان به غذاهای فست فود، بی شک شفتلیا یک تجربیات بسیار ماندگار و لذت‌قسمت خواهد بود. این خوراک از در میان غذاهای قبرس شمالی تحت عنوان یک پرطرفدار مشهور میباشد. در‌این خوراک، سوسیس بر روی زغال کباب گردیده و با اشکال صیفی جات یاروهمدم سرو میگردد. سفارش ما این میباشد که به طبعً یکبار دست‌کم شفتلیا را تجارب نمائید تا از مزه لذت‌قسمت آن سود‌مند گردید.

کلفتیکو ؛ تهیه و تنظیم گردیده از گوشت گوسفند
کلفتیکو ؛ تنظیم گردیده از گوشت گوسفند - غذای قبرس شمالی

دربین گونه های غذاهای دارای شهرت قبرس شمالی، بایستی کلفتیکو را تحت عنوان یک دستاورد خوشمزه از گوشت بره معرفی کرد که در تنظیم آن از سیب زمینی سرخ گردیده نیز استعمال می گردد. این خوراک به سیرتکامل‌ای پخته می‌گردد که گوشت بسیار قابل انعطاف و لطیف می‌گردد و به راحتی جویده می‌گردد. با این اکنون، با اعتنا به اینکه از گوشت در تهیه و تنظیم این خوراک استعمال می گردد، برای اشخاص گیاه‌خوار، این طعام اساساً مطلوب نیست.

افلیا؛ برای طرف داران گوشت خوک
افلیا؛ برای هوا داران گوشت خوک - غذای قبرس شمالی

در شرایطی‌که مشکلی با مصرف گوشت خوک در طعام ندارید، سفارش میگردد تا افیلیا را تجربیات فرمائید که یک غذای گران قیمت در رستوران‌های قبرس شمالی دارای شهرت میباشد. در تنظیم این طعام از گونه های چاشنی‌جات بسیار خوشبو استعمال میگردد، به همین استدلال این خوراک تحت عنوان یک سفارش لذیذ و گران قیمت شناخته گردیده‌است، البته بایستی اعتنا داشت که هزینه این خوراک ممکن میباشد برای هر کسی قابل پرداخت نباشد.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


دریافت اقامت تحصیلی در قبرس شمالی
دانشکده‌های مدیترانه شرقی و دانشکده در بین‌ المللی قبرس در فهرست 500 دانش گاه رفیعتر عالم قرار دارا‌هستند. هر ساله هزاران دانشجو برای علم آموزی درین دانش کده‌ها به قبرس شمالی مسافرت می‌نمایند. قابلیت و امکان اخذ بورسیه‌ تحصیلی قبرس شمالی بصورت تخفیفی تا 70 درصد شهریه، مبلغ نسبتاً زیر شهریه‌ها و قابلیت و امکان قسط بندی کردن آن ها، حرفه‌های تحصیلی متنوع در تمام سطوح تحصیلی، بالا بودن سطح آموزشی و سند دارای اعتبار از دلایلی میباشد که دانشجو یان را به سمت علم آموزی در قبرس شمالی مهاجرت به قبرس شمالی  سوق میدهد.
نکته حائض اهمیت اینکه دانشجوها مهاجر با اخذ تایید از دانشکده‌های قبرس، می توانند برای خودشان اقامت تحصیلی بگیرند. همینطور دانشجو ها حق دارا‌هستند اعضای خانواده خویش را به یار داشته باشند. ولی با این پیش‌شرط که محل اسکان آنان معین باشد.
دریافت اقامت کاری در قبرس شمالی
راه حل سوم برای اخذ اقامت قبرس شمالی، از روش اخذ Job Offer میباشد. چنانچه یکی موسسه‌ها یا این که کمپانی‌های قبرس شمالی شما‌را استخدام نمایند، میتوانید اقامت این مرزوبوم را اخذ فرمایید. در شکل هجرت کاری نیز قابلیت به همپا داشتن اعضای خانواده را خواهید داشت.

هنگامی از شایسته ترین سرزمین برای معاش و عمل کلام میشود، او‌لین فاکتورهایی که به ذهن میاید، مسائلی مثل نیاز به مسکن، طعام، اشتغال، حالت بهداشتی و مواقعی از این دست میباشد؛ البته در تحقیق چگونگی محل معاش بایستی فاکتورهای پنهانی به عنوان مثال امنیت شغلی، ثبات سیاسی، آزادی‌های شخصی و اجتماعی را نیز در لحاظ گرفت. در فهرست تحت 8 مرز و بوم بلندتر جهان را مبتنی بر همین معیارها گروه‌بندی کرده‌ایم. در صورتی‌که پیرو هجرت می‌باشید، تلاوت این وب لاگ برایتان اثر گذار خواهد بود.

آنچه در‌این مقاله یاد خواهید گرفت: نهفته
شایسته ترین مرزوبوم برای معاش کجاست | مرور 8 مرزو بوم رفیعتر جهان
صحبت پایان
سوال های متداول
شایسته ترین مرز و بوم برای معاش کجاست | مرور 8 مرزو بوم بلندتر جهان
در صورتیکه به سفر فکر میکنید، برای گزینش مرز و بوم نو می بایست فاکتورهایی مثل هزینه‌های معاش، بازار شغل عالی، شرایط ثبات در سیاست و اقتصاد، برابری درآمدی، نحوه واکنش با مهاجران، وضعیت دریافت اقامت، سیستم آموزشی و موقعیت بهداشت همگانی را در حیث بگیرید. با این پیش‌فرض‌ها به سراغ فهرست تحت بروید و شایسته ترین سرزمین ها برای معاش را پیدا نمایید:

هشت: معاش در قبرس شمالی
قبرس شمالی، بخشی از جزیره قبرس میباشد که از سال 1974 به‌تیتر یک مرز و بوم خودمختار اداره میگردد. واحد مبلغی این مملکت لیر ترکیه میباشد؛ البته در بخش اعظمی از مواقع می توانید از دلار، یورو یا این که پوند نیز به کارگیری فرمایید. محور حقوق و دستمزد قبرس شمالی 24000 لیر در ماه میباشد که برای معاش یک خانواده چهار نفره کافی خواهد بود. قبرس شمالی از نگاه سیاسی نیز بیشترین تعلق را به میهن ترکیه داراست.

ارز رایج قبرس
حالت اقتصاد قبرس شمالی استوار، آب‌وهوای مدیترانه‌ای، قابلیت سفر خانوادگی به قبرس شمالی، رابطه عالی عموم محلی با مهاجرین، داده های عددی ذیل جرم و جنایت، حالت بهداشتی ایده‌آل و دفاع‌های دولت قبرس شمالی از مهاجرین به عنوان مثال دلایلی میباشد که منجر گردیده تا این مرزو بوم در فهرست شایسته ترین میهن برای معاش قرار بگیرد. برای شناخت با حالت و هزینه‌های معاش می توانید نوشته‌ی علمی «معاش در قبرس شمالی» را تحقیق نمائید.

 


در شرایطی که قصد مسافرت به قبرس شمالی را داشته باشید، می توانید اقامت این مملکت را از طریق‌های ذیل اخذ فرمائید:

دریافت اقامت با خرید ملک
قبرس شمالی از محصور کشورهایی میباشد که به‌واسطه سرمایه‌گذاری در بازار ملک، به خریداران تایید صلاحیت اقامت می دهد. مهاجرینی که در قبرس شمالی منزل داشته باشند، می توانند برای بقیه اعضای خانواده هم تایید صلاحیت اقامت بگیرند.

 


این ضابطه مشتمل بر حالا اعضای سکو یک خانواده می شود. برای شناخت با موقعیت خرید ملک، میتوانید نوشته‌ی‌علمی «خرید ملک در قبرس شمالی» را بخوانید.

اقامت با خرید ملک در قبرس
دریافت اقامت تحصیلی در قبرس شمالی
کالج‌های مدیترانه شرقی و دانش گاه میان‌ المللی قبرس در فهرست 500 دانشکده بلندتر عالم قرار دارا هستند. هر ساله هزاران دانشجو برای علم آموزی درین کالج‌ها به قبرس شمالی مهاجرت می‌نمایند. قابلیت اخذ بورسیه‌ تحصیلی قبرس شمالی بصورت تخفیفی تا 70 درصد شهریه، مبلغ نسبتاً تحت شهریه‌ها و قابلیت قسط بندی کردن آن ها، فن‌های تحصیلی متنوع در تمام سطوح تحصیلی، بالا بودن سطح آموزشی و گواهی دارای اعتبار از دلایلی میباشد که دانشجوها را به سمت علم آموزی در قبرس شمالی سوق می دهد.

پرداخت قسطی شهریه در قبرس
نکته حائض اهمیت اینکه دانشجوها مهاجر با اخذ تایید از دانش گاه‌های قبرس، می توانند برای خودشان اقامت تحصیلی بگیرند. همینطور دانشجو یان حق دارا هستند اعضای خانواده خویش را به همدم داشته باشند. اما با این پیش‌شرط که محل اسکان آن ها مشخص و معلوم باشد.

قابلیت و امکان اقامت یاور در قبرس
دریافت اقامت کاری در قبرس شمالی
چاره سوم برای اخذ اقامت قبرس شمالی، از روش اخذ Job Offer میباشد. در شرایطی‌که یک کدام از موسسه‌ها یا این که کمپانی‌های قبرس شمالی شما‌را استخدام نمایند، می توانید اقامت این سرزمین را اخذ نمایید. در شکل سفر کاری نیز قابلیت به هم پا داشتن اعضای خانواده را خواهید داشت.

هفت: هجرت به استرالیا
در صورتیکه پیرو شایسته ترین میهن عالم برای معاش میباشید، بایستی حالت استرالیا را در وب سایت قانونی اداره هجرت استرالیا بررسی فرمائید. این میهن از دید آزادی‌های اجتماعی و خانوادگی سطح بالایی داراست. استرالیا کشوری ثروتمند با اقتصاد مطابق بازار میباشد و ثبات اقتصادی و سیاسی آن سبب ساز گردیده تا در سال‌های اخیر توسعه و گسترش چشمگیری را پشت راز بگذارد.
بازار فعالیت بهتر، زمان‌های اشتغال موازی، واکنش مطلوب با مهاجرین، سیستم فراگیری همگانی سطح بالا، سیستم بهداشتی گسترش‌یافته و برابری درآمدها از سایر خصوصیت‌هایی میباشد که استرالیا دارااست. فقط مشکلی که مهاجران اهل ایران با استرالیا خواهند داشت، گفت و گو مسافت مکانی کشور ایران و اروپاست. این زمینه منجر گردیده تا رفت و آمد به استرالیا طاقت فرسا و مالامال هزینه باشد.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


سه: فن‌های حوزه پزشکی، پردآمدترین حرفه ها برای هجرت تحصیلی
در آحاد جهان پزشکان، دندانپزشکان، پرستاران و نیروهایی که در حوزه پزشکی کار می‌نمایند، حقوق و دستمزد بالایی دارا‌هستند و از احترام خیر و خوبی میان عموم منتفع میباشند. بروز بیماری‌های همگی‌گیر مثل ویروس کرونا نیز سبب ساز گردیده تا کشورهای توسعه و گسترش‌یافته و در هم اکنون پیشرفت به تفکر تقویت مهاجرت به قبرس شمالی  قسمت معالجه باشند.

نکته دیگر اینکه توسعه و گسترش تکنولوژی و علم ها پزشکی سبب ساز گردیده تا زمان‌های شغلی مختلفی درین حوزه صورت بگیرد. همینطور در کالج‌ها نیز حرفه‌های تحصیلی و زیرشاخه‌های متفاوتی حول فن‌های پزشکی تمجید گردیده‌اند.

در شرایطی که به فن‌های پزشکی یا این که زیرشاخه‌های آن عشق دارید، می توانید به سراغ علم آموزی درین فن‌ها بروید. ولی علم آموزی در فن‌های پزشکی معمولاً هزینه‌ بیشتری نسبت به دیگر فن‌های تحصیلی داراست. با این اکنون بدون‌شک شایسته ترین حرفه ها برای مسافرت تحصیلی می باشند. برای یافتن شایسته ترین مرزوبوم برای علم آموزی پزشکی، کشورهای امریکا، کانادا، استرالیا و قبرس شمالی توصیه میگردند.
به دنبال می توانید شایسته ترین زیرشاخه‌های حوزه پزشکی برای علم آموزی را ببینید:

پزشکی
دندانپزشکی
پرستاری
فیزیوتراپی
مامایی
داروسازی
علم ها بیولوژیکی
بیوتکنولوژی
و…
چهار: فن دستمزد و وکالت، شایسته ترین حرفه‌های حقوقی
در ارتباط ها تجاری و انسانی همواره کشمکش‌های حقوقی وجود داشته میباشد. با پیشرفت وب و کسب و کار‌های آنلاین نیز همچنان این حرفه در ابتدا شایسته ترین حرفه تحصیلی برای مسافرت جای‌دارد. کلاهبرداری‌های اینترنتی، جرایم سایبری، دستیابی و شغل های آنلاین و… زیرشاخه‌های تازه دانش حقوق و دستمزد در دنیای امروزی می‌باشند.

شایسته ترین کالج‌های دستمزد عالم را می توانید در کشورهای امریکا، فرانسه، استرالیا و انگلستان پیدا نمایید.

در صورتی‌که در جستجوی شایسته ترین فن ها برای مسافرت تحصیلی می‌باشید و به حرفه‌های علم ها انسانی هم عشق‌ دارید، می توانید به سراغ پایین شاخه‌های دستمزد و وکالت بروید. برخی از این زیرشاخه‌ها را به‌دنبال مشاهده میکنید:

دستمزد در بین الملل
جزا و جرم شناسی
حقوق و دستمزد بیزنس
کسب و کار فی مابین الملل
دستمزد بیزنس
حقوق و دستمزد کیفری
حقوق و دستمزد اصلی
و…



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


1.قابلیت و امکان به کار گیری از نرم افزار‌های دوگانه (Double Major)
به عبارتی‌طور که در نوشته‌ی‌علمی دانشکده مدیترانه شرقی به آن پرداختیم، کالج خاور مجاورت هم اپ‌ها دوگانه یا این که دو فن‌ای را ارائه میدهد. ولی اپلیکیشن‌های دوگانه چیست؟ با به کارگیری از این ضابطه، دانشجویانی که در یک اپلیکیشن تحصیلی در حالا دانش‌آموزی می باشند، میتوانند در یک نرم افزار تحصیلی دیگر نیز تصویب‌اسم نمایند که به آن «اپلیکیشن دو فن‌ای» می گویند. این اپ به دانشجو ها زمان میدهد سند سند دوم را از مجموعه دیگر در به عبارتی دانش کده یا این که از گروهی در دانش مهاجرت به قبرس شمالی  گاه‌های دیگر اخذ نمایند.

برای اگاهی از اپ‌ها Double Major می‌‍توانید به تارنما مهم کالج رجوع نمایید.
2.تاییدیه وزارت بهداشت کشور ایران
دانش کده خاور مجاورت در جدیدترین فهرستی که بوسیله سازمان وزارت بهداشت کشور‌ایران منتشر گردیده، در فهرست دانش گاه‌های گزینه پذیرش این وزارتخانه قرار گرفته میباشد. در واقع در‌صورتی‌که گواهی پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، داروسازی و… خویش را درین کالج اخذ نمایید و آن‌گاه بخواهید برای عمل به کشور ایران برگردید، هیچ مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد. حتی برای ادامه علم آموزی نیز می توانید دانشکده‌های جمهوری اسلامی ایران را گزینش نمائید. با دقت به اینکه قبولی در حرفه‌های پزشکی در کشور ایران خیلی مشقت بار میباشد، می توانید برای علم آموزی به قبرس شمالی مسافرت نمایید و بعد از آن برای عمل به جمهوری اسلامی ایران بازگردید.

قبل از نظارت یکی از دیگر از مزیت های دانش گاه NEU از شما دعوت میکنیم به نوشته‌ی علمی دانش کده قبرس آیتم پذیرش وزارت بهداشت هم راز بزنید.

3.یادگرفتن از رویه بدور
احتمالا شما هم تعجب کرده‌اید! به دلیل آن که اکثری از کالج‌ها هنوز این قابلیت و امکان را برای دانشجوها فی مابین‌المللی آماده نکرده‌اند؛ ولی دانش گاه خاور مجاورت پس از سرایت کرونا و تمامی‌‌‌گیری این بیماری، تصمیم گرفت بعضا از زمان‌های خویش را به طور مجازی و همان بدور تحصیلی برگزار نماید. جزئیات و هزینه‌های فراگیری از شیوه به دور در قسمت Distance Learning در تارنما مهم قابل مشاهده میباشد.

4.پرداخت غیر نقد هزینه خوابگاه‌ها
دانش گاه خاور مجاورت، با پیش بینی معاش دانشجویی مبادرت به تسهیل موقعیت برای آن ها نموده است. برای مثال در حالتی که بخواهید در‌این کالج خوابگاه بگیرید؛ می توانید از موقعیت چکی دانش گاه به کار گیری فرمائید. معمولاً شهریه خوابگاه‌ در 4 قسط اخذ می گردد.
اما مزیت دیگری که خوابگاه‌های دانش گاه خاور مجاورت داراست، تعیین تعداد نفرات بومی در هر اتاق میباشد. اما بالطبع هزینه‌ اتاق‌های تک نفره، بیشتر از اتاق‌های چهار نفره خواهد بود؛ ولی در صورتیکه با اتاق‌های یکسری نفره ریلکس نیستید، میتوانید خودتان اتاق‌ و گنجایش آن را معین فرمائید.

5.بقیه تجهیزات دانشکده‌ NEU
درمانگاه خاور مجاورت، بیمار‌ستان دندانپزشکی، بیمار‌ستان حیوان ها خاور مجاورت، آزمایشگاه‌ها، مرکز ها تحقیقاتی، سوله‌ها، مرکز ها کامپیوتری، مرکز ها فرهنگی، استودیوهای رادیو و تلویزیون، کتابخانه گرانقدر، موزه اتومبیل قبرس، موزه هنرهای امروزی قبرس، خوابگاه ساختمان بلند ورزشی و استخر سرپوشیده المپیک به عنوان مثال تجهیزات این دانش گاه میباشند. تجهیزات اجتماعی و ورزشی به علم آموزان یک معاش علمی و اجتماعی بی نیاز‌خیس میدهد.
مجال تصویب‌اسم کالج خاور مجاورت قبرس
برای علم آموزی در دانشکده نیر ایست قبرس شمالی، دانایی از ددلاین‌ها و فرصت تصویب‌اسم در‌این کالج ضروری میباشد. با اینکه روز ظریف ددلاین معین وجود ندارد، البته هر سال در ماه جولای (July) تصویب‌اسم این کالج استارت می شود. کالج خاور مجاورت در دو ترم دانشجو می‌پذیرد. وضعیت و مجال تصویب‌اسم در دانش گاه ENU را در جدول تحت مشاهده می کنید:

ترم فصل‌پاییز
شروع نام نویسی استارت ترم
از 1 جولای (تیر) سپتامبر (شهریور)
ترم فصل بهار
شروع نام نویسی آغاز ترم
از 6 فوریه (بهمن) فوریه (بهمن)
دریافت پذیرش و ویزا تحصیلی از کالج خاور مجاورت قبرس
همچون کالج مدیترانه شرقی قبرس، دانشکده خاور مجاورت هم حالت دریافت پذیرش و ویزا دشواری را برای دانشجویانش در لحاظ نمی‌گیرد. عضویت درین دانشکده نیازی به کمپانی در امتحان‌های متمرکز یا این که غیرمتمرکز ندارد. برای علم آموزی در دانشکده خاور مجاورت صرفا کافی میباشد مدرکی نشانه بر گذراندن متوسطه بدین دانش کده ارائه دهید. برای عضویت در دانش کده NEU حتی نیازی به ارائه سند گویش انگلیسی هم وجود ندارد. شما میتوانید به‌راحتی یک زمان یک ساله لهجه انگلیسی را درخواست دهید و بعد با خاطری سهل وآسان به استخراج دانش بپردازید.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


مزایای سپرده گذاری خرید منزل در قبرس شمالی
سرمایه‌گذاری مسکن قبرس شمالی اکنون به‌تیتر یکی سرمایه‌گذاری‌های سودآور جهانی مهاجرت به قبرس شمالی  شناخته‌شد‌ه‌است.

میدانید که پوند معتبرترین ارز جهانی بوده و ثبات خیر و خوبی نیز داراست. ازآنجایی‌که شما ملک خویش را به پوند خریداری میکنید، می توانید از نگهداری سرمایه خویش اعتقادوباور داشته باشید.
در صورتیکه ملک خویش را از یکی بخش ها رو به رویش و از پروژه‌های نو آغازشده خریداری فرمایید، قیمت ملک شما در کمترین وضعیت میان 25 تا 30 درصد تا نقطه پایان پروژه بالا خواهد رفت. همینطور در صورتی‌که یکی‌از ملک‌های نوساز را خریداری فرمائید، به دوران 5 سال میان 8 تا 12.5 درصد ارتقاء ارزش خواهد داشت و پس‌ازآن ثبات پیدا خواهد کرد.
شما با خرید ملک درین مرزو بوم خیر‌صرفا اقامت موقت خویش را اخذ می کنید، بلکه برای اعضای رتبه‌یک خانواده خویش نیز می توانید درخواست اقامت موقت دهید. با اخذ اقامت موقت شما حق خرید خودرو، دریافت کردن مدرک‌طومار، قابلیت گشودن اکانت بانکی و غیره را اخذ خواهید کرد.
رویش سالیانه بها ملک در قبرس شمالی
به‌طورکلی بها ملک در تمامی عالم رو به ارتقاء میباشد. ولی ازآنجایی‌که قبرس شمالی یک کدام از کشورهای درحال‌پیشرفت، رویش و بسط به شمار می‌رود، موردتوجه سرمایه‌گذاران متعددی از سراسر دنیا قرارگرفته میباشد. در صورتیکه قصد سرمایه‌ گذاری مسکن قبرس شمالی را دارید، بهتر میباشد بدانید با اعتنا به شهر و محله‌ای که ملک شما در آن جای‌دارد، پرورش سالیانه آن نیز گوناگون خواهد بود. به‌طور میانگین البته املاک در‌این میهن به‌طور هر ساله رویش تقریبی 8 تا 12 درصدی دارا هستند.

بها بسیار مطلوب ملک در قبرس شمالی
در صورتی‌که بخواهیم بها ملک در مرزو بوم قبرس شمالی را با کشورهای اروپایی مقایسه کنیم، می بایست بگوییم که گاها برخی از ملک‌ها در‌این سرزمین تا سه موازی ارزان‌خیس از ملک‌های شبیه در کشورهای اروپایی میباشد. به‌طورکلی این مملکت به مطلوب بودن ارزش ملک‌هایش در حوزه‌ خویش مشهور گردیده و همین مورد دلیلی برای هجوم سرمایه‌گذاران اروپایی و آمریکایی به قبرس شمالی به شمار می‌رود.

اخذ مدرک ملک قطعی ورثه ای در قبرس شمالی
در نصیب‌های پیشین این نوشته ی علمی به‌این مورد اشاره کردیم که اخذ مدرک از التفات بالایی برخوردار‌است. برای اینکه شما درین مملکت غالب گردید گواهی ملکتان را به اسم خویش بزنید، می بایست وضعیت آن را داشته باشید. به عنوان مثال مدرک عدم سوءپیشینه و اخذ تاییدیه از وزارت مملکت و ارتش ازجمله قوانینی ست که شما در پروسه اخذ گواهی به آن نیاز خواهید داشت. ولی ملک شمایی که درین مرز و بوم یک فرنگی محسوب می شوید، بایستی دستکم 300 متر از بخشها نظامی مسافت داشته باشد. در شرایطی‌که هیچ‌یک از این اشتباهات را نداشته باشید، مدرک به اسم شما خواهد خورد و بعد از فوت مالک ملک، ورثه از آن میتوانند فایده‌مند شوند.

معایب خرید ملک در قبرس شمالی
تا به امروز با مزایای خرید منزل قبرس شمالی آشنا شدید. البته بهتر میباشد بدانید که‌این عمل معایبی نیز دارااست. به عنوان مثال بعضا از این معایب عبارت‌اند از:

فورا بعداز خرید ملک، شما اقامت دایم اخذ نخواهید شد.
فورا به شما گذرنامه وابستگی نخواهد گرفت.
اخذ گذرنامه و اقامت دایم از روش خرید ملک فرایند بسیار مجال بری میباشد.
حدود هزینه خرید ملک در میهن قبرس شمالی چقدر میباشد؟
در حالتی که قصد خرید منزل قبرس شمالی را دارید بایستی بدانید که دست‌کم هزینه‌ای که می بایست برای این زمینه بکنید از 85 هزار پوند استارت می‌گردد. اما شما با دقت به حالت مکانی و حجم ملک خویش حتی می توانید ملک‌های دو میلیون پوندی یا این که فراتر نیز خریداری فرمائید.

مزایای سپرده گذاری مسکن در قبرس شمالی کدامند؟
با سرمایه‌گذاری مسکن قبرس شمالی شما و خانواده رتبه‌یکتان، میتوانید به اقامت موقت این میهن دست پیدا کرده و بهره مالی خیر و خوبی در دراز مقطع استخراج نمایید.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


هجرت زمینی به قبرس شمالی
مسافران برای هجرت زمینی به قبرس باید بعداز گردآوری مدارک و تصاحب کردن گذرنامه خویش را به بنادر مرسین و آنتالیا برسانند تا پیرو با کشتی وارد قبرس شمالی شوند. به‌این شکل می قدرت اعلام‌کرد که کسانی که قصد هجرت به قبرس شمالی را به طور زمینی دارا‌هستند، آغاز بایستی از شهر طهران به تبریز و بعد به سمت مهاجرت به قبرس شمالی اخلاق و رفتار تکان نمایند.

بعداز وصال به شهر رازی که مرز کشور ایران و ترکیه است، بایستی وارد ترکیه گردیده و آن گاه به سمت جنوب این مملکت تکان کنند. در‌پی با وصال به شهر آدنا و بندر جنوبی مرسین، با تعقیب کردن خط ساحلی مرسین به بندر دو شهر گیرنه یا این که فاماگوستا در قبرس شمالی خواهند رسید. در واقع برای جنبش از بندر مرسین به گیرنه یا این که فاماگوستا می بایست از کشتی و مهاجرت دریایی به کار گرفت.

برخی از اشخاص، عشق و علاقه مند می باشند که با خودروی فردی خویش به مرزوبوم قبرس شمالی هجرت نمایند. در‌این‌حالت‌ می‌توانند خودرو خویش را با کشتی وارد قبرس شمالی کنند. اما ناگفته نماند که‌این اشخاص می بایست گواهینامه فی مابین المللی داشته باشند و بعداز ورود بایستی به اخذ مدرک طومار دربین المللی رانندگی و جاری ساختن کارها بیمه خودرو خویش بپردازند.
ارتفاع مسیر دریایی به صورت تقریبی 8 ساعت میباشد و مسیر طهران تا نیکوزیای شمالی که پایتخت سرزمین قبرس شمالی میباشد، فارغ از ترافیک و توقف به برهه زمانی 30 ساعت برای شما طول خواهد کشید. البته از دید هزینه، مقرون به صرفه خیس از مسافرت هوایی به قبرس شمالی میباشد.
مسافرت زمینی از روش وان ترکیه
یک نوع مسافرت دیگر به قبرس شمالی، مسافرت زمینی از روش وان ترکیه به قبرس شمالی است، با دقت بدین که شهر وان ترکیه به کشور ایران بسیار مجاورت بوده و همینطور بسیار ارزان میباشد از این رو آیتم دقت اکثری از اقراد می باشد برای این مسافرت شما میتوانید با اتوبوس های مسافربری به شهر وان رفته و از وان به طور هوایی یا این که زمینی به قبرس شمالی جنبش نمائید، البته با اعتنا به‌این که وان فرودگاه میان المللی ندارد و در حالتی که قصد مسافرت هوایی دارید، بایستی آغاز به آنکارا، استانبول یا این که آدنا بروید و از آنجا به قبرس شمالی به طور هوایی مهاجرت نمایید. مسافت وان تا قبرس شمالی 1200 کیلومتر به طور زمینی میباشد.
هزینه معاش در قبرس شمالی

سرزمین قبرس شمالی که یکی‌از هدف های دوستداشتنی برای مسافرت به ویژه برای علم آموزی بین ایرانیان میباشد دارنده هزینه‌های معاش مطلوب و مقرون به صرفه‌ای است؛ بطوری که تفاوت هزینه‌های معاش در‌این مرزوبوم در مقایسه با کشورهای اروپایی بسیار زیاد میباشد و اشخاص اکثری را مصمم به معاش در‌این سرزمین می‌نماید. بخش اعظمی از هزینه‌ها به خصوص هزینه‌های محصول‌های غذایی محلی ، خرید منزل ٬ اجاره منزل، مالیات و هزینه‌های خرید خودرو یا این که اجاره خودرو در قبرس شمالی خیر صرفا در مقایسه با اروپا، بلکه در مقایسه با اکثری از کشورهای مدیترانه‌ایی مقرون به صرفه‌خیس می‌باشد. واحد پول مرزو بوم قبرس شمالی لیر ترکیه بوده اگرچه مقداری از دیگر واحدهای ارزی میان‌المللی مانند دلار، یورو، پوند و… دارنده بها کمتری بوده البته قابل ذکر میباشد که مرز و بوم قبرس شمالی از روش صنعت توریسم و با حضور گردش گر‌های اروپایی و میان المللی که برای تعطیلات یا این که سپرده گذاری بدین میهن می آیند نیز درآمد قابل توجهی استحصال میکند.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


سطح دستمزدها و دستمزد در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
یک کدام از مهم‌ترین موضوعات در همه عمل‌ها معیار درآمد آن کار میباشد. زمانی از عمل کردن در یک مملکت فرنگی حرف می کنیم این قضیه التفات بیشتری هم پیدا می‌نماید. بدین ترتیب پیش از اینکه برای سفر کاری به قبرس شمالی مبادرت فرمائید خوب میباشد از واحد سنجش دستمزدها درین مرز و بوم استحضار مهاجرت به قبرس شمالی  داشته باشید.

به طورکلی می بایست بگوییم که طبق مصوبه اداره شغل قبرس شمالی در ژانویه 2024، حقوق و دستمزد ماهیانه ناخالص محور برای هر شخص 27,587 لیر میباشد که به صورت خالص 24,000 لیر پرداخت می‌شود. حقوق و دستمزد تمامی مشاغل پاره وقت نیز با اعتنا بدین مبلغ تصویب شده، تقریب زده می‌گردد. در نقطه پایان نیز بایستی بگوییم که دستمزد هر شخص با اعتنا به تخصصی که دارااست، میتواند بسیار گوناگون باشد.
فرآیند اخذ گواهینامه رانندگی در قبرس شمالی

قبرس شمالی در سال‌های اخیر به یک کدام از هدف های دوستداشتنی ایرانیان برای مهاجرت و سفر تبدیل گردیده است. سالانه اشخاص متعددی برای علم آموزی یا این که شغل به‌این مملکت هجرت می‌نمایند یا این که از روش خرید ملک در قبرس شمالی، همت می‌نمایند تا از مزایای این مبادرت سود‌مند شوند. ولی یک کدام از موضوعات مهمی که برای معاش در قبرس شمالی می بایست به آن دقت نمائید، قابلیت رانندگی درین سرزمین و شیوه اخذ گواهینامه رانندگی در قبرس شمالی میباشد. ما درین نوشته‌علمی قصد داریم به‌طور بی نقص در همین قضیه توضیح بدهیم. تا نقطه پايان با ما همدم باشید.
ضوابط مرتبط با گواهینامه دربین‌المللی در قبرس شمالی
یکی‌از مهم‌ترین نکاتی که در خصوص گواهینامه رانندگی در قبرس شمالی بایستی به آن اشاره کنیم، قابلیت به کار بستن از گواهینامه در بین‌المللی میباشد. بر این محور، در صورتی‌که شما پیش از این برای اخذ اینگونه گواهینامه‌ای مبادرت کرده باشید، در‌حالتی که که اقامت شما از نوع توریستی باشد، می توانید به رانندگی در جاده‌های قبرس شمالی بپردازید. برای مثال، درصورتی که تحت عنوان گردش گر در قبرس شمالی حضور داشته باشید، با در مشت داشتن گواهینامه در میان‌المللی، اذن رانندگی به شما داده میگردد. حتی در صورتی تا قبل از این اقامت این مرز و بوم را دریافت کرده‌اید و اینک بازه اقامت شما منقضی گردیده و به طور گردشگر در آنجا حضور دارید، گشوده هم می توانید با گواهینامه فی مابین‌المللی رانندگی نمائید.

البته هنگامی که از شرایط گردش گر بیرون میشوید و قصد دارید جهت دریافت اقامت قبرس شمالی مبادرت فرمایید، با داشتن گواهینامه میان‌المللی نمی‌توانید به رانندگی بپردازید و به طبع بایستی برای اخذ گواهینامه رانندگی قانونی این سرزمین مبادرت نمائید. مثلا در صورتی قصد علم آموزی در قبرس شمالی را دارید و یا این که برای خرید ملک در‌این میهن مبادرت کرده‌اید، از لحظه‌ای که پورتال اقامتی شما گشوده می گردد و وارد فرایند اخذ اقامت موقت قبرس شمالی می شوید، داشتن گواهینامه قانونی این مرزوبوم برای رانندگی الزامی میباشد.

گواهینامه رانندگی قبرس شمالی برای ایرانیان

حالت خاص گواهینامه رانندگی قبرس شمالی برای ایرانیان
در قبل به‌این شکل بود که اشخاص اهل ایران می‌توانستند گواهینامه رانندگی خویش که در کشور‌ایران اخذ کرده بودند را در میهن قبرس شمالی ترجمه نمایند و بعد از آن با مراجعه به اداره ها مربوطه، آن را تبدیل کنند. ولی این حالت بعداز مدتی تغییر تحول کرد و فعلا پروسه این عمل به صورت دیگری میباشد. در حال حاضر در حالتی‌که شما تحت عنوان یک شخص اهل ایران که دارنده گواهینامه اهل ایران می باشید، بخواهید برای اخذ گواهینامه قبرس شمالی مبادرت نمایید، می بایست به مرکزها یادگرفتن رانندگی رجوع‌نمایید و گواهینامه خویش را تحویل آنجا دهید. راس مربوطه، گواهینامه شما‌را برای ترجمه ارسال کرده و دفترچه راهنما برای کمپانی در امتحان آئین‌طومار رانندگی را در اختیارتان می گذارد. بعد از ایفا امتحان و آزمایش‌های پزشکی مربوطه (مشمول آزمایش بصیرت)، گواهینامه نو شما بعد از مقطع کوتاهی صادر می گردد.

روند اخذ گواهینامه رانندگی قبرس شمالی
روشی که در صدر توضیح دادیم، مرتبط با تبدیل گواهینامه برای ایرانیان بود. ولی فرایند معمولی جهت دریافت گواهینامه قبرس شمالی پاره ای متعدد خواهد بود. در شرایط معمولی، شما می بایست آغاز اقامت موقت خویش را اخذ نمائید که میتواند از نوع تحصیلی، کاری یا این که سرمایه‌گذاری باشد. آن‌گاه با در چنگ داشتن روادیدِ اقامتی خویش می توانید به یک راءس فراگیری رانندگی رجوع‌نمایید و درخواست نام نویسی بدهید. بعد از ارائه مدارک موردنیاز، هیبت نام نویسی به یار و همدم دفترچه دین‌طومار به شما داده می‌گردد.

دفترچه دین‌طومار رانندگی که از سوی مرکز ها آموزشی قبرس شمالی در چنگ شما قرار می گیرد، دارنده صفحه های خیلی پاره ای میباشد و مطالب متعددی در آن برای تحقیق وجود ندارند. صرفا تعدادی مقررات کلی و ابتدایی در‌این دفترچه گزینه اشاره قرار گرفته و تابلوهای رانندگی به هم پا صورت به شما یادگرفتن داده می شوند. این قضیه را به‌این برهان بیان کردیم که بدانید امتحان آئین‌طومار رانندگی در قبرس شمالی که به‌شکل شفاهی هم برگزار می‌گردد، به هیچ عنوان امتحان دشواری وجود ندارد و با پاسخ دادن به چندین پرسش بی آلایش، میتوانید این امتحان را با توفیق پشت راز بگذارید.

بعداز قبولی در امتحان دستور کار، یک دفترچه خرد به رنگ صورتی در چنگ شما قرار می دهند که یاور داشتن این دفترچه یعنی شما می توانید یادگرفتن رانندگی مشاهده کنید. آن‌گاه دانشسرا به شما اعلام می‌نماید که در تاریخ‌های مشخص و معلوم گردیده، میتوانید با ملازمت و همراهی یک آموزگار رانندگی، یادگرفتن‌های مورد نیاز در‌این خصوص را مشاهده کنید. با پشت راز گذاشتن کلاس‌های عملی، شما برای امتحان عملی رانندگی فراهم می شوید. دانشسرا، تاریخ و محل برگزاری این امتحان را به شما اعلام می‌نماید. پس از اینکه در امتحان عملی رانندگی هم پیروز شدید، روند صدور گواهینامه شما شروع می شود. معمولا حدود دو هفته ارتفاع می کشد تا پس از قبولی در امتحان عملی، گواهینامه شما صادر خواهد شد. اما طی این بازه زمانی می توانید با داشتن ورقه موقتا که از سوی دانشسرا صادر گردیده‌است (یا این که تصویر آن) به رانندگی بپردازید.

نکته دیگری که می بایست به آن اشاره کنیم، مقطع اعتبار گواهینامه رانندگی در قبرس شمالی میباشد. گواهینامه‌ای که برای شما صادر میگردد تنها 1‌سال اعتبار دارااست و پس از سپری شد این برهه زمانی، می بایست برای تمدید آن مبادرت نمائید. تمدید گواهینامه هم برای توشه نخستین به‌شکل یک ساله خواهد بود، ولی بعد از آن می توانید به دلخواه خودتان، گواهینامه را به‌شکل یک ساله، سه ساله، پنج ساله یا این که ده ساله هم تمدید فرمائید که هر چه بازه زمانی تمدید بیشتر باشد، هزینه صدور گواهینامه هم بیشتر می‌گردد.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


اینترنت‌ وب سایت های دانش کده های قبرس شمالی
دانش کده مدیترانه شرقی: https://www.emu.edu.tr
دانش گاه خاور مجاورت: https://neu.edu.tr
دانشکده در میان‌المللی قبرس: https://www.ciu.edu.tr
کالج گیرنه: https://kyrenia.edu.tr
دانش گاه آمریکایی گیرنه: https://www.gau.edu.tr
دانش کده اروپایی لفکه: https://www.eul.edu.tr
دانش گاه رئوف دنکتاش: https://rdu.edu.tr
دانشکده فاینال: https://www.final.edu.tr
دانشکده علم ها قبرس شمالی: https://www.csu.edu.tr
کالج بهداشت و علم ها اجتماعی قبرس شمالی: https://kstu.edu.tr
تارنما های مرتبط با بورسیه تحصیلی قبرس شمالی
برای اینکه بتوانید از بورسیه های تحصیلی قبرس شمالی آگاه گردید، به اینترنت‌وب سایت به عبارتی دانش  مهاجرت به قبرس شمالی گاه مدنظر خویش رجوع‌کنید.

تاکسی های مهاجرتی
در‌این نوشته‌ی علمی راهنمای علم آموزی در قبرس با بورسیه تحصیلی بدین قضیه اشاره کردیم که شما برای به کار گیری از بورسیه های تحصیلی نیاز دارید تا با مشاورین و متخصصین امداد بگیرید. تاکسی‌های مهاجرتی با تجربه با داشتن دارای تخصص تحصیلی، میتوانند بهتری مورد را به شما معرفی نمایند.

حرف آخری
علم آموزی در قبرس شمالی امروزه به‌تیتر یک کدام از شایسته ترین آیتم‌ها برای سفر به‌این سرزمین به شمار می‌رود. باوجود گونه های بورسیه تحصیلی به قبرس شمالی دیگر نیاز وجود ندارد نگران هزینه‌های بالای علم آموزی در کشوری دیگر باشید. با تلاوت راهنمای بورسیه تحصیلی قبرس شمالی دانستید که هرقدر ریزنمرات و میانگین واپسین سند تحصیلی‌تان فراتر باشد، تخفیف بیشتر و یا این که بورسیه بی نقص‌تری به شما وابستگی خواهد گرفت. درنهایت این نکته را فراموش نکنید؛ در‌صورتی‌که قصد رجوع به کشور‌ایران را دارید و یا این که حتی قصد دارید برای عمل به کشوری دیگر سفر فرمایید، بازرسی نمائید که آیا سند ارائه گردیده از دانشکده‌های قبرس آیتم پذیرش مرزوبوم سوم میباشد یا این که نه. در صورتی قصد دارید بدانید در فن موردنظرتان چه مقدار بورسیه به شما وابستگی می گیرد، کافی میباشد تا هیبت ذیل را لبریز کرده تا مشاوران ما با شما در مورد باشند.
معرفی فرودگاه در بین المللی ارجان (Ercan) قبرس شمالی
مرزو بوم جزیره‌ای قبرس شمالی همواره صاحبخانه گردش گر‌های بسیار متعددی از سراسر جهان میباشد. فرودگاه ارجان در قبرس شمالی که از سال 1975 احداث شد. البته در سال 2023 فرودگاه جدیدی در مسافت قربت از فرودگاه پیشین ساخته شد که همگی استاندارهای میان‌المللی را دارا میباشد. جذاب میباشد بدانید که‌این فرودگاه به امداد ترکیه پیاده سازی و ساخته شد. امروزه این فرودگاه صرفا فرودگاه مسافربری قبرس شمالی به شمار می‌رود. ما در‌این نوشته‌ی‌علمی تلاش کرده‌ایم تا شمارا به‌طور بدون نقص با فرودگاه دربین‌المللی ارجان (Ercan) قبرس شمالی آشنا کنیم. تا نقطه نهایی با ما یار و همدم باشید
فرودگاه ارجان (Ercan) قبرس شمالی
فرودگاه ارجان در اطراف شهر نیکوزیا در واقعیت در یک روستای خرد به اسم تیمبو یا این که کرکلار، قرار گرفته میباشد. شاید دیدنی باشد که بدانید در همین روستای خرد، معابد و کلیساهای کهن و موزه‌های تاریخی و فرهنگی قرار گرفته میباشد که به‌تیتر جاذبه‌های توریسم دارای شهرت قبرس شمالی شناخته‌گردیده‌اند. فرودگاه دربین‌المللی ارجان (Ercan) قبرس شمالی، در همین حیطه خوشگل ایجاد شده است. این فرودگاه در 20 دسامبر 1975 احداث شد. ولی در سال 2023 با حضور رجب طیب اردوغان به صورت مدرن خویش و با تجهیزات بی نقص، ساخته و بهره برداری شد و شروع به شغل کرد. این فرودگاه کلیه استانداردهای جهانی را دارا بوده و تجهیزات رفاهی لازم مسافران در فضای فرودگاه در لحاظ گرفته گردیده است. از جمله در صورتیکه شما به سیم‌کارت قبرس نیاز داشته باشید، در به عبارتی فضای فرودگاه می توانید سیم‌کارت turkcell یا این که vodafone خریداری فرمائید. اعتنا نمایید که کد فرودگاه ارجان قبرس شمالی ECN میباشد.

مسافت فرودگاه ارجان (Ercan) قبرس شمالی تا راءس شهر
به عبارتی‌طور که به‌این زمینه اشاره کردیم، فرودگاه ارجان قبرس شمالی در یک روستا در اطراف شهر نیکوزیا قرار گرفته میباشد. عالی میباشد بدانید که‌این فرودگاه حدودا 23 کیلومتر تا راس شهر نیکوزیا مسافت دارااست. ولی مکان نگرانی نبوده و به‌راحتی میتوانید از آژانس‌های جانور در فضای فرودگاه استعمال کرده و خویش را به شهر برسانید. ولی اعتنا فرمایید که در حالتی که شما قراردادی بر طبق ماشین کرایه ای درب فرودگاه داشته باشید، نمایندگان کمپانی با پلاکاردهایی دم درب فرودگاه در انتظار شما خواهند بود.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


3- کنار دریا گلپساید
در حوالی شهر دریایی و تاریخی فاماگوستا، حاشیه دریا گلپساید یک گزینش خوب برای خانواده ها میباشد. دریای این کنار دریا گرم و بسیار روشن میباشد. در شرایطی که به‌دنبال ساحلی معدود عمق و پاک برای بازی نوباوه ها می‌باشید، این حاشیه دریا مطلوب ترین مهاجرت به قبرس شمالی  آیتم برای شما است.

شما مدام میتوانید در کافه‌های همسایه این حاشیه دریا آب میوه رغبت فرمایید و همینطور از چترها و تخت‌های آفتابی آن که اجاره آن ها به ‌طور تعجب برانگیزی مقرون به صرفه میباشند به کارگیری نمائید. حاشیه دریا گلپساید راحتی و امنیت جامعی را به شما ارائه میدهد و مناظر باشکوه آن این تجربیات را بی نقص می نماید. سواحل قبرس شمالی

بعداز یک روز بی نقص استراحت درین حاشیه دریا، شهر فاماگوستا با طیف عظیم ای از بارها و رستوران ها، و همینطور مورد های سرگرمی دیگر مانند تورهای طبیعت گردی سازمان یافته، موزه ها و حتی کازینوها فراهم به کار گیری شما است. کنار دریا ادب ‌قسمت گلپساید و تفریحات شبانه شهری مالامال جنب و جوش، یک تعیین دوست داستنی برای زوج‌ هایی میباشد که به ماه عسل می‌آیند.

4- کنار دریا مهیج اسکیپ
حاشیه دریا اسکیپ یا این که گریز برای مسافرانی که میخواهند از هیجان‌هایی مانند جت اسکی لذت ببرند بهتر میباشد و کلیه اشخاص می‌توانند در محیطی شل و پاک با تجهیزات فراوان (از دوش‌های مو جود در کنار رستوران ‌ها گرفته تا آیتم ‌های اجاره ماشین با ارزش مطلوب) استعمال نمایند.

حاشیه دریا نادر عمق هم پا با امواجی خرد میباشد. اگرچه که‌این کنار دریا یک کدام از دوست داستنی ترین سواحل در قبرس شمالی میباشد، البته معمولاً زیاد به هم ریخته وجود ندارد. در کنار سواحل شنی سپید، چمن هایی نیز برای استراحتی شل وجود داراست و سایه های متعددی در دسترس میباشد.

تجهیزات تفریحی این کنار دریا عبارتند از قایق سواری با پدال، قایق رانی، والیبال ساحلی، غواصی و جت اسکی. دقت داشته باشید که‌این حاشیه دریا دارنده هزینه ورودی میباشد.

5- حاشیه دریا نقره ای
کنار دریا نقره‌ای فاماگوستا که به جهت آب بسیار روشن آن شناخته می گردد، یک گزینش خوب برای بازدیدکنندگانی میباشد که مایل به غواصی می‌باشند. حاشیه دریا نقره ای یک حوزه‌ عظیم میباشد و فضای متعددی برای خانواده ها در آن وجود دارااست تا از دور و بر و هوای بی سابقه آن لذت ببرند. میتوانید نرگس‌ها و دیگر جانوران دریایی را در‌این دور و بر کشف فرمایید.

برای بزرگسالان، طول آب صرفا تا ران‌ها میباشد و این بدان معناست که پدر و مادر می ‌توانند متانت داشته باشند و اذن دهند که نوباوه‌های کوچکشان در آب دریا بازی و آب تنی نمایند.

6- حاشیه دریا آکاپولکو
یکی‌از دیگر از سواحل قبرس شمالی، حاشیه دریا آکاپولکو میباشد که به یک هتل مجلل و دسته اسپا متصل میباشد. در شرایطی که مهمان هتل نباشید نیز می‌توانید از تخت‌های آفتابگیر و اتاق‌های محل تعویض لباس حاشیه دریا به کار گیری فرمائید و حتی میتوانید بعداز گذراندن یک روز در آب دریا دوش بگیرید.

این حاشیه دریا به جهت شن‌های بسیار منزه آن شایان توجه میباشد و خلاف بقیه سواحل قبرس شمالی، ما یحتاج وجود ندارد نگران مواجه شدن با آشغال باشید. می‌توانید ورزش های آبی‌رنگ گوناگون و همینطور تنیس و گلف ساحلی را آزمون نمائید. معاش شبانه درین حاشیه دریا نیز بهتر میباشد.

7- حاشیه دریا آگیون فیلون
حوزه‌ کارپاز یک حاشیه دریا زیبای دیگر را در خویش مکان داده میباشد که پر از لاک پشت های دریایی میباشد. کنار دریا Agion Filon دارنده نصیب‌های شنی میباشد و صخره‌های خوش چشم انداز‌ای نیز در آن وجود دارااست که در شکل تصمیم به ماجراجویی می توانید از آن‌ها بالا بروید.

در‌این قربت یک نقطه اساسی بوم گردی نیز وجود دارااست. هتلی به اسم Oasis که رستوران هتل برای رقابت با منوی رستوران های گران‌قیمت، غذاهای ترکی فوق العاده ای ارائه می‌دهد.

این حاشیه دریا همینطور به یک کدام از شایسته ترین جای های تاریخی قبرس شمالی مجاورت میباشد. آگیون فیلون (همینطور با اسم آیوس فیلون نیز شناخته می شود) یک کلیسای وابسته به قرن پنجم میباشد. این کلیسا تا حدودی بر روی بقایای یک کلیسای کهن ایجاد شده است. میتوانید کف‌های کاشی‌کاری ‌گردیده زیبایی را که نماد‌ ای از معماری بیزانسی میباشد، و همینطور قسمت‌هایی از کلیسای سابق را نیز میبینید.

8- حاشیه دریا پالم بیچ
در صورتیکه در ادامه یک جای ساحلی حقیقتاً غیرعادی می‌باشید، پالم بیچ در فاماگوستا را از دست ندهید. این کنار دریا عمدتاً فی مابین عموم محلی دوستداشتنی میباشد. شن و ماسه طلایی ریزی داراست و آب آن گرم و پاک میباشد. یک هتل دلپذیر نیز در این جا وجود دارااست. در صورتیکه درپی استراحت و لذت بردن از آفتاب و شن می‌باشید، ناامید نخواهید شد.

ولی دقیقا با مسافت پاره ای از کنار دریا، گروه‌ ای از هتل‌های مخروبه را نیز خواهید روءیت کرد. با گام زدن بیشتر به سمت جنوب، در غایت با یک حصار نظامی با سیمهای خاردار متوقف خواهید شد. این شهر واروشا، شهر ارواح قبرس شمالی میباشد و ورود به آن برای مردم آزاد وجود ندارد. با این هم اکنون، می توانید ساختمان‌های متروکه متعددی را در نزدیکی این حوزه‌ محدود گردیده ببینید.

در دهه 1970، واروشا یک جای توریستی دوستداشتنی فی مابین المللی بود، با هتل های مجلل که اشخاص مشهوری مانند الیزابت تیلور، بریژیت باردو و ریچارد برتون را به خویش جذب میکرد. ولی در شلوغی سیاسی که دو قبرس را از هم غیر وابسته کرد، این شهر متروکه شد. واروشا یک بنای تاریخی تعجب آور میباشد که از قبل باقیمانده میباشد و مسلماً قیمت آن را دارااست که حتی گردیده از بدور آن را رسیدگی نمایید. ولی، نرم‌افزار هایی برای بازگشایی آن وجود دارااست، اگرچه که آجل ظریف آن اکنون نا مشخص میباشد.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


تحقیق فرآیند خرید ملک در قبرس شمالی
اولی مرحله خرید ملک در قبرس شمالی: بازدید از پروژه‌ها
بازدید از پروژه‌ها یکی‌از پروسه حیاتی در روند خرید ملک در قبرس شمالی میباشد. این مرحله به خریداران این قابلیت را میدهد که از مجاورت با شرایط و چگونگی پروژه‌های متعدد آشنا شوند. با اعتنا به تفاوت‌های جانور در میان پروژه‌ها، بازدید حضوری نقش مهمی در تعیین مهاجرت به قبرس شمالی  ملک مطلوب دارااست.

گزینش پروژه مطلوب در قبرس شمالی
۱. شناخت با بخشها متفاوت قبرس شمالی
در هنگام بازدید از پروژه‌ها در قبرس شمالی، خریداران بایستی با بخشها متعدد آشنا شوند. هر حیطه خصوصیت‌های خاص خویش را داراست که می تواند بر گزینش ملک تأثیرگذار باشد. مشاوران املاک محلی می توانند داده ها دقیقی درباره مزایا و معایب هر ناحیه ارائه دهند.
۲. رسیدگی چگونگی تشکیل داد و تجهیزات پروژه
بازدید حضوری از پروژه‌ها قابلیت پژوهش چگونگی ایجاد کرد و تجهیزات جان دار را مهیا می‌نماید. خریداران می توانند از مجاورت با مصالح مستعمل، پیاده سازی داخلی و فرنگی و تجهیزات رفاهی پروژه‌ها آشنا شوند.
۳. مقایسه و چک پروژه‌ها
بعد از بازدید از پروژه‌ها، خریداران بایستی پروژه‌ها را با هم مقایسه نمایند. این مقایسه بایستی مطابق معیارهای مشخصی مانند ارزش، حالت مکانی، چگونگی ایجاد کرد و تجهیزات صورت پذیرد. گزینش ملک مطلوب مستلزم تحلیل ظریف و منطقی میباشد.
پرداخت دیپوزیت جهت رزرو ملک
بعداز بازدید و گزینش ملک متبوع، پولی دربین ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ پوند جهت رزرو ملک تا انعقادقرار داد پرداخت می‌گردد.

پرداخت نخستین و تهیه اوراق
پرداخت اول و تهیه ورقه ها او‌لین مرحله در فرایند خرید ملک در قبرس شمالی میباشد. بعداز تعیین ملک متبوع، خریدار بایستی پولی تحت عنوان پیش‌پرداخت واریز نماید. این مبلغ معمولاً دربین ۳۰ تا ۵۰ درصد از بها تک تک ملک میباشد. آنگاه تفاهم نامه خرید تهیه می شود که در آن وضعیت معامله، مبلغ آخری، زمانبندی پرداخت‌ها و بقیه جزئیات مرتبط با معامله قید می شود. تهیه درست ورقه ها درین مرحله بسیار اساسی میباشد تا از هر سیرتکامل خلل حقوقی در آجل دوری گردد.

داده ها بیشتر:

ارزش ملک در قبرس شمالی و رسیدگی ۳ استدلال تاثیرگذار

اخذ کد مالیاتی و تصویب تفاهم نامه
اخذ کد مالیاتی و تصویب تفاهم نامه مرحله آجل در خرید ملک در قبرس شمالی میباشد. برای ادامه پروسه، خریدار می بایست کد مالیاتی اخذ نماید که معمولاً با مراجعه به اداره امور مالیات جاری ساختن میگردد. آن گاه تفاهم نامه خرید می بایست در دفترها قانونی تصویب خواهد شد. تصویب تفاهم نامه به معنای رسمی کردن معامله و ساخت و ساز تعهدات رسمی برای طرفین میباشد. سوای تصویب تفاهم نامه، دستمزد خریدار محفوظ نخواهد بود و نمی‌تواند از ملک خویش به کارگیری نماید.

بهره‌برداری اکانت بانکی
بهره‌برداری اکانت بانکی در قبرس شمالی یک کدام از پروسه کلیدی در خرید ملک میباشد. این مرحله به خریدار امداد می‌نماید تا همگی تراکنش‌های مالی مربوط به خرید ملک را به طور سهل و امن اجرا دهد. برای بهره‌برداری اکانت بانکی، شما نیاز به مدارکی مانند گذرنامه، سند اقامت موقت دارید. خزانه‌های قبرس شمالی معمولا سرویس ها متنوعی را به مشتریان فی مابین‌المللی ارائه میدهند که‌این دستور پروسه بهره برداری اکانت را تسهیل می‌نماید.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


۵) تفریحات ساحلی و عمل‌های ورزشی در قبرس شمالی
قبرس شمالی با سواحل خوشگل و آب‌های نیلگون دریای شمال، یکی‌از شایسته ترین هدف های برای تفریحات ساحلی و عمل‌های ورزشی میباشد. در‌این حیطه، مجال‌های اکثری برای لذت بردن از شغل‌های آبی رنگ و ورزش‌های ساحلی وجود دارااست که قادر است تجارب‌ای بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی مهاجرت به قبرس شمالی  برای گردشگران مهیا نماید.

سواحل خوشگل و دوست داستنی قبرس شمالی
سواحل قبرس شمالی به جهت زیبایی طبیعی و تجهیزات خوب، مقصدی دوستداشتنی برای گردشگران می‌باشند. سواحل ماسه‌ای سپید با آب‌های زلال و گرم مدیترانه‌ای، جای ‌های ایده‌آلی برای شنا و آفتاب‌به دست آوردن به شمار می روند. بعضی از سواحل دارای شهرت این ناحیه عبارتند از:

حاشیه دریا لاک پشت: این کنار دریا قشنگ در فصل‌تابستان محل تخم‌گذاری لاک‌پشت‌های سبز میباشد و تجهیزات متنوعی برای تفریح و استراحت دارااست.
کنار دریا گیرنه: با آب‌های آهسته و ماسه‌های قابل انعطاف، یک کدام از دوست داستنی‌ترین سواحل قبرس شمالی میباشد که برای خانواده‌ها و خردسال ها مطلوب میباشد.
ورزش‌های آبی رنگ و تفریحات ساحلی
در قبرس شمالی، تجهیزات متنوعی برای شغل‌های آبی‌رنگ وجود داراست که قادر است عشق‌مندان به ماجراجویی و ورزش‌های آبی رنگ را جذب نماید. بعضا از این عمل‌ها مشتمل بر:

قایق‌سواری: با قایق‌های موتوری و بادبانی میتوانید از زیبایی‌های دریای کاسپین لذت ببرید و مناظر طبیعی خیره‌کننده را تماشا فرمایید.
جت اسکی: تجارب‌ای هیجان‌انگیز که سرعت و هیجان را به شما کادو میدهد.
پاراسل: با پرواز بر فراز آب‌های دریای شمال، دیده‌اندازهای قشنگ و بی‌نظیری را تجارب فرمائید.
غواصی: دنیای پایین آب‌های قبرس شمالی با معاش دریایی متنوع و رنگارنگ، محلی خوب برای عشق و علاقه‌مندان به غواصی میباشد.
تجهیزات رفاهی و کافه‌های ساحلی
سواحل قبرس شمالی دارنده تجهیزات رفاهی زیادی میباشند که میتواند روزی لذت‌قسمت و شل را برای گردشگران آماده نماید. کافه‌ها و رستوران‌های ساحلی با ارائه غذاها و آبمیوه‌های محلی و فی مابین‌المللی، جای ‌هایی خوب برای استراحت و لذت بردن از مناظر دریا می‌باشند.

۶) معرفی شایسته ترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های قبرس شمالی
قبرس شمالی تحت عنوان یک کدام از هدف های دوست داستنی توریسم در دریای کاسپین، صاحب خانه گردشگران اکثری از سراسر عالم میباشد. این جزیره با طبیعت دیده نشده و دست نخورده، سواحل خوشگل و تاریخچه‌ای بی نیاز، مورد‌های متنوعی برای اقامت گردشگران ارائه میدهد. درین قسمت، به معرفی شایسته ترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های قبرس شمالی میپردازیم.

هتل‌های پنج ستاره در قبرس شمالی
هتل گرند پاشا (Grand Pasha Hotel)
هتل گرند پاشا بنا شده در حیطه گیرنه، یک کدام از لاکچری‌ترین هتل‌های قبرس شمالی میباشد. این هتل با تجهیزات رفاهی بی نقص، مشمول استخرهای روباز و سرپوشیده، رستوران‌های فی مابین‌المللی و سرویس ها ماساژ و اسپا، تجربیات‌ای بی‌نظیر از اقامت را برای مهمانان خویش مهیا می‌نماید.

هتل نوح آرک دلوکس (Noah’s Ark Deluxe Hotel)
هتل نوح آرک دلوکس در حوزه‌ شبه جزیره کارپاس واقع گردیده و با پیاده سازی مخصوص خویش، یکی‌از شایسته ترین گزینش‌ها برای اقامت در قبرس شمالی میباشد. این هتل با امکاناتی نظیر سواحل سری، استخرهای گران قیمت و رستوران‌های متنوع، اقامتی خاطره‌انگیز را به مهمانان خویش ارائه می دهد.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


چرا قبرس شمالی؟
دلایل اصلی سرمایه گذاران جهت گزینش قبرس شمالی
بها ارزان
اولی و بارز ترین استدلال این میباشد که؛ بازار املاک و مستغلات در قبرس شمالی فعال و مهیج میباشد، و به یکی سریع ترین بازارهای پرورش کننده و لبریز منفعت در حوزه مدیترانه تبدیل گردیده . خریداران را با طبیعت تعجب آور و منحصر، و همینطور با فراوانی و تنوع برای هر ذوق و سلیقه به خویش مهاجرت به قبرس شمالی  جلب می نماید.

بها املاک و مستغلات به صورت کلی در شمال این جزیره به صورت قابل توجهی (40-60٪) ذیل خیس از ارزش املاک شبیه در دیگر کشورهای مدیترانه با آب و هوای شبیه مانند اسپانیا و پرتغال میباشد.

در حالی که ویلای 3 خوابه مشرف به دریای کاسپین در حاشیه دریا اسپانیایی برای شما حدود € 250.000 هزینه برمی دارااست، ویلای شبیه در قبرس شمالی از 300 هزار پوند انگلیس آغاز میشود.

هزینه معاش و اقتصاد
هزینه معاش در قبرس شمالی یکی‌از تحت ترین میان کل کشورهای مدیترانه میباشد. ارزش مواد ناپخته و تولیدها نسبتا معدود میباشد، و اکثر وقت ها کیفیت خوب شبیه و یا این که حتی خوب هم است.

موضوعات داغ در اقتصاد قبرس شمالی، پرورش مداوم ، همیشگی و گسترش را از سال 1977 نماد میدهد. با وجود سطح بالایی از تورم ، ایرادات و مانع ها اقتصادی و سیاسی چهت نیل به یک نرخ میانگین هر ساله 4.4 درصد می بایست تحت عنوان یک دستاورد اصلی چشم خواهد شد.

در کل، بازار املاک و مستغلات قبرس شمالی یکی‌از بازارهای با پرورش سریع در اروپا میباشد. بایستی سرمایه گذاران را به حالت های حقیقی و واقعی پرورش املاک، یاروهمدم با رجوع سرمایه درمقایسه با بقیه کشورهای اروپا و انگلستان جلب کرد. این مرز و بوم شاهد رونق سپرده گذاری در بازار املاک، با پتانسیل رویش و رجوع قابل توجهی در سپرده گذاری میباشد .

همینطور هیچ محدودیتی در جانبداری مسکن برای اجاره و امان فعال از گسترش توریسم در قبرس شمالی نیست، نیاز به ارتقاء تعداد گردشگران آن را سهل و آسان و سودآور نموده است. بازار اجاره غیرگردشگری نیز بسیار مالامال رونق میباشد و مراحل پرورش عالی آن اذن یک رجوع و برگشت سریع سپرده گذاری را می‌دهد.

پرورش چشمگیر صنعت توریسم
توریسم همچنان به طور یک قسمت از حق تقدم های اساسی و یکی‌از کارداران اساسی در توسعه و گسترش اقتصادی از قبرس شمالی ادامه دارااست. پر‌نور میباشد که در اکثری از بخش ها توریستی دنیا کمبود اتاق با ساختن هتل های زنجیره ای تعالی فی مابین المللی حل گردیده‌است .اما این هتل ها هنوز بسیار ضعیف در قبرس شمالی کار کرده اند.

به موازات، با یک نرم افزار بسط اقتصادی، اتخاذ گردیده بوسیله دولت قبرس شمالی، نصیب توریسم تحت عنوان مهم ترین قسمت از اقتصاد شناخته گردیده و دولت تصمیم گرفته میباشد برای تشویق و ارائه آحاد تجهیزات مورد نیاز وترغیب سرمایه گذاران بالقوه در قسمت توریسم فضای موردنیاز را مهیا سازد.

ورود با روادیدِ فرودگاهی
در مقایسه با دیگر کشورهای دور و اطراف دریای شمال، ورود به قبرس شمالی از روش یک روادید بنام “روادیدِ فرودگاهی ” جاری ساختن میگردد. در هر فرصت شما می‌توانید یک بلیط خریداری نمایید و به‌این مرز و بوم پرواز نمائید.

دفاع دربین المللی
جامعه در بین المللی موضع خویش را در عوض قبرس شمالی قابل انعطاف خیس نموده است بعداز رای اکثریت قریب به رخداد شهروندان برای قطعنامه سازمان ملل در سال 2004، که تحت عنوان “طرح عنان” شناخته گردیده است ، در حالی که طرف یونانی توصیه حل مسالمت آمیز مورد ی قبرس را رد کرد.

بعدی امید بخش
تحریم های فی مابین المللی دیپلماتیک، وهمچنین ممنوعیت بیزنس و مسافرت دیگروجود ندارد. اتحادیه اروپا 259 میلیون یورو برای امداد به هواخواهی مالی پیشرفت قبرس شمالی و بهبود زیرساخت های آن اختصاص داده میباشد، مفتوح کردن شیوه برای سرمایه گذاران فرنگی فعال در میهن و مهیا سازی بستر آن ،ارتقا قابل توجهی در توریسم کرده است. قبرس شمالی در موقعیت فعلی خویش مشابه به اسپانیا در 30 سال پیش میباشد،وقتی که بعداز سال های وقتگیر از انزوا، کشورشروع به “بازکردن درهای خویش” رو به جامعه جهانی کرد.

فرودگاه تازه ارجان ، که درماه مه سال 2004 بهره برداری شد و پرواز بدون واسطه به قبرس شمالی برای نخستین دفعه پس ازسال 1974 هنگامی که مسافرت تحریم بود، ازآن ایفا شد و در غایت در آن مجال تحریم برداشته گردیده است. این حقیقت در یک تقریب محافظه کارانه تعداد هر ساله گردشگران را از 443.000 به 2 میلیون نفر در حین پنج سال آتی ارتقا می‌دهد و در حالیکه هنوز تعداد گردشگران زیرسطح فعلی تعداد گردشگران 2.3 میلیونی هر ساله قبرس جنوبی خواهد بود.

بر پایه ی برآوردهای سازمان ملل متحد، قبرس شمالی نیاز به ایجاد کرد 30.000 منزل دیگر در سه سال آتی داراست. این رقم 500 تا 1000 تایی درسال آرم دهنده کمبود و در فیض ارتقاء شایان توجه بهای آن میباشد.

این جزیره دارنده یک زمین گلف 18 سوراخی استاندارد برای مسابقات قهرمانی میباشد و دو زمین دیگر نیز درحال حاظردر دست ایجاد کرد می‌باشند. باشگاه قایق رانی نو یک جریان گرانقدر از گردشگران را به خویش جذب می نماید، وصنعت توریسم نقش مهمی در پیشرفت اقتصادی و ثبات قبرس شمالی جاری ساختن می نماید.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


اقامت یاور تقاضاکننده روادیدِ کاری قبرس
در صورتیکه درخواست کننده عمل در قبرس شمالی، دارنده همسر و فرزند باشد، با رعایت ضوابط و قوانین قبرس شمالی، میتواند براهمسر و فرزندانش  مهاجرت به قبرس شمالی نیز درخواست روادیدِ یار و همدم دهد.

برای اخذ روادیدِ یار، موقعیت پایین ما یحتاج میباشد:

داشتن روادیدِ کاری دست‌کم یک ساله برای درخواست کننده اساسی
سپری شد دستکم 1‌سال از اقامت شخص مهاجر در قبرس شمالی
قابلیت و امکان حمایت هزینه‌های معاش اشخاص خانواده در مرز و بوم قبرس شمالی
ترازو حقوق و دستمزد وزارت عمل در قبرس شمالی
در قبرس شمالی نیز مانند بقیه کشورها، سالانه مبنا حقوق و دستمزد وزارت عمل، متناسب با مقررات حکم دهنده بر بازار عمل، تغییر تحول می‌نماید. همینطور دستمزد اشخاص با دقت به نوع فعالیت، سمت، شهر دفتر کار و … متعدد میباشد.

به صورت کلی دست‌کم حقوق و دستمزد یک شخص بر اساس ضابطه وزارت شغل در قبرس شمالی، در سال 2022 موازی با 7 هزار لیر بوده میباشد.

این مبلغ، دستمزد اساس‌ی اشخاص، برای یک کارمندان معمولی در قبرس شمالی میباشد و این واحد سنجش ممکن میباشد مطابق معیار مهارت، سوابق‌ی کاری، ترازو تحصیلات، توافق با کارفرمای قبرسی و … فراتر نیز برود.

ممکن میباشد فکر کنید که‌این ترازو دستمزد در قبال دستمزد بقیه کشورهای اتحادیه‌ی اروپا تحت‌خیس میباشد؛ ولی خوب میباشد در لحاظ داشته باشید که نرخ مالیات و هزینه‌های معاش نیز در قبرس شمالی به مراتب تحت‌خیس از کشورهای اتحادیه‌ی اروپا میباشد.

بقیه مزایای کاری در قبرس شمالی:
کل دستمزد یک شخص شاغل در قبرس شمالی، منتهی به شالوده دستمزد وی نمی شود و دریافتی شاغلین، متشکل از حقوق و دستمزد به یاور مزایا میباشد. مزایای مشاغل در قبرس شمالی به گستردن پایین میباشد:

بیمه‌ی درمانی
بیمه‌ی قدمت
محرک هر ساله
امداد‌های بازنشستگی
فعالیت‌های پردرآمد قبرس شمالی کدامند؟
مشاغل مالی، معاملات املاک، مشاغل مربوط به ساختمان سازی، هتلداری، رستوران‌داری، سرویس ها تفریحی

دستکم دستمزد وزارت فعالیت در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
در سال 2022 دست کم حقوق و دستمزد وزارت شغل در قبرس شمالی 7 هزار لیر ترکیه بوده میباشد. اما این مبلغ برای یک نیروی کار بی آلایش میباشد و حقوق و دستمزد دریافتی ممکن میباشد طبق عواملی متعددی مانند تحصیلات، مهارت و … ارتقا یابد.

چه عواملی برای استخدام در قبرس شمالی اساسی میباشد؟
اشراف به گویش ترکی استانبولی، احاطه به گویش انگلیسی، اشراف به گویش یونانی، داشتن سند تحصیلی، داشتن رزومه‌ی قدرتمند

آیا میتوانم در یک اداره‌ی دولتی در قبرس شمالی استخدام نحس؟
نه. استخدام در مرکزها دولتی تنها وابسته به شهروندان مستقر قبرس شمالی میباشد.

آیا قابلیت و امکان عمل کردن برای دانشجوها در قبرس شمالی وجود داراست؟
آری. طبق قانون ها این مرزو بوم، اشخاص دانشجو میتوانند به طور نصفه وقت سرگرم به عمل شوند.

ترازو ساعت کاری، روزهای کاری و مرخصی در قبرس شمالی به چه شکل میباشد؟
سا‌عتها کاری در قبرس شمالی 40 ساعت در هفته، روزهای کاری دو شنبه تا آدینه و دربین 20 الی 24 روز در طی سال مرخصی برای شاغلین در حیث گرفته گردیده‌است.

نرخ بیکاری در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
طبق واپسین داده های عددی، نرخ بیکاری در قبرس شمالی کمتر از 10 درصد هست.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


هزینه تصویب کمپانی در قبرس شمالی
هزینه تصویب کمپانی در قبرس شمالی

برای تصویب کمپانی در مرز و بوم قبرس شمالی، نیاز به پرداخت چند از هزینه‌ها همانند مالیات دولت، هزینه‌های سالیانه، هزینه تمبر، هزینه نام نویسی و فعال‌سازی کمپانی هست. به خواسته کامل شدن اظهارنامه‌ی مالیاتی، هر سال موردنیاز میباشد یک تمبر 100 یورویی تهیه و تنظیم و خریداری گردد. هزینه مالیات دولت نیز یکی نصیب‌های قابل مشاهده میباشد و هر کمپانی فعال در‌این مرزو بوم مکلف به پرداخت یه خرده تحت عنوان مالیات سالیانه هست. در شکل عدم پرداخت، احتمال مواجهه با هزینه‌های هنگفت وجود داراست. به عبارت دیگر، بایستی در لحاظ داشت که یکی کار‌های مالی حساس در میهن قبرس مربوط به مسائل مهاجرت به قبرس شمالی  مالیاتی میباشد.

هزینه‌های پیگیری فرایند رسمی مثلا هزینه‌های اساسی در تصویب کمپانی میباشد که قادر است فی مابین 1200 تا 4000 یورو متغیر باشد. اعتنا داشته باشید که هیچ ارزش پایینی بی استدلال وجود ندارد و این ممکن میباشد به جهت چگونگی ذیل سرویس ها باشد. به این ترتیب، در ایفا فرآیند تصویب کمپانی، اعتنا به سوابق و همت ارائه‌دهندگان سرویس ها امری حیاتی میباشد. همینطور، برای تصویب کمپانی، هزینه‌های سالیانه‌ای نیز وجود داراست که بایستی برای استخدام نماینده قانونی، منشی، حسابدار، دبیر و تصویب محل کار پرداخت خواهد شد. از سوی دیگر، قابلیت و امکان اجاره یک فضای فعالیت برای تصویب کمپانی و ارائه مدارک به دولت نیز وجود دارااست.

حالت و ضوابط تصویب کمپانی در قبرس شمالی
می بایست در طی تصویب کمپانی در قبرس شمالی به چند از قانون ها حساس باشید. این مقررات برای همگی کمپانی‌های ساکن درین سرزمین، به جز بعضا از شعبه‌های محصور فرنگی، موردنیاز میباشد رعایت شود. شرکتی که در قبرس شمالی تأسیس می شود می بایست دارنده دستکم دو سهامدار باشد و دست‌کم یک مدیریت نیز می بایست در آن سرگرم به فعالیت باشد. در صورتی‌که رئیس این موسسه از اشخاص فرنگی باشد، الزامی میباشد که یک تضمین‌طومار به مبلغ 30000 لیری از یک خزانه قبرسی تنظیم و ارائه خواهد شد.

این تضمین‌طومار تحت عنوان تضمینی برای پرداخت بدهی‌های مالیاتی اخذ می شود. کمپانی‌ها بایستی دست کم یک منشی داشته باشند که وظیفه ارائه ورقه ها قانونی را بر ذمه دارااست. همینطور، کمپانی‌ها می بایست دارنده یک نشانی دارای اعتبار در قبرس شمالی باشند. مبلغ دستکم سرمایه‌گذاری نیز درین میهن معلوم گردیده است. با رعایت همگی این ضوابط، شما می توانید با اعتقادوباور بی نقص کمپانی خویش را در قبرس شمالی تصویب نمائید. ضوابط این مرزو بوم از ثبات خیر و خوبی شامل است.

تصویب کمپانی در قبرس شمالی و دریافت اقامت قبرس شمالی
طبق اطلاعاتی که پیش از اینً ارائه داده شد، تصویب کمپانی در قبرس شمالی به شما مزایای چشمگیری ارائه می دهد، ولی از روش این مسیر قابلیت و امکان اخذ اقامت برای شما نیست. زمانی که در‌این مرزو بوم سرمایه‌گذاری میکنید و کمپانی خویش را تصویب میکنید، میتوانید با سادگی اقامت خویش را تأمین نمائید. در صورتی‌که نیاز به اخذ اقامت قبرس شمالی دارید، یکی‌از شیوه های ممکن این میباشد که در‌این مرزوبوم خرید ملک کنید. مجموعاَ، خرید ملک در قبرس شمالی یک منش مطلوب‌خیس برای کسب اقامت در‌این میهن محسوب می‌شود و در یک عصر هنگامی کوتاه میتوانید به اقامت دایم این میهن دست یابید. به دنبال، جزئیات مرتبط با اشکال گوناگون کمپانی‌هایی که امکان تصویب درین مرزوبوم را دارا هستند، توضیحات بیشتری ارائه شود.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mgh


لیست شایسته ترین مشاغل در قبرس شمالی
شناخت با شایسته ترین مشاغل در قبرس شمالی، به‌ویژه برای کسانی که قصد سرمایه‌گذاری درین مرز و بوم را دارا هستند، بسیار دارای اهمیت میباشد. با وجود دانش گاه‌های دارای اعتبار در قبرس شمالی، سیستم آموزشی این مرزوبوم به سیرتکامل‌ای تهیه گردیده‌است که سواد علمی اشخاص را به سطح بالایی برده و اشخاص را برای ارائه شایسته ترین سرویس ها در هر رشته و شغلی که تعیین می‌نمایند، مهیا سازد. همینطور تمرکز بر ابتکار عمل و بسط علم در مورد‌های متعدد برای مثال توریسم، پژوهش ها، مهندسی، بیزنس، بهداشت و معالجه و غیره، به‌تیتر حق تقدم‌های اساسی اقتصادی این مرز و بوم در حیث گرفته میگردد. به همین ادله، در‌صورتی‌که قصد ورود به بازار شغل در قبرس شمالی را دارید، توصیه میشود که‌این نوشته ی علمی را  مهاجرت به قبرس شمالی به توجه تحقیق فرمایید.
مجال‌های شغلی در قبرس شمالی
به جهت حالت جغرافیایی قبرس شمالی به‌تیتر یک جزیره در دریای خزر، تأمین هزینه‌های مربوط به انرژی مانند سوخت، آب و برق بسیار بالا میباشد. از این رو، راه اندازی دستیابی و شغل های تولیدی و صنعتی به‌تیتر مورد‌های قابل قبولی در‌این سرزمین محسوب نمیشوند. درین متن قصد داریم به پژوهش بدون نقص شایسته ترین مشاغل در قبرس شمالی بپردازیم.

مرزو بوم قبرس شمالی به جهت داشتن دانش گاه‌های دارای اعتبار و مجهز، مخارج تحصیلی زیر و قابلیت و امکان دریافت بورسیه تحصیلی برای دانشجوها در بین‌المللی، هر ساله تعداد متعددی از دانشجو ها فرنگی را جذب می‌نماید. وجود دانش کده‌های دارای اعتبار و مجهز، پائین بودن مخارج تحصیلی و قابلیت دریافت بورسیه تحصیلی برای دانشجو ها سبب ساز مسافرت تحصیلی دانشجو ها به قبرس شمالی می شود.

همینطور، وجود مناظر خوشگل و جاذبه‌های توریسم، تنوع طبیعی، آب‌وهوای ملایم، تجهیزات تفریحی-رفاهی، بناهای تاریخی، و مقصدهای توریسم مشهور، قبرس شمالی را به یک مقصد توریسمی دوستداشتنی تبدیل نموده است. هر سال، گردشگران از نقاط متفاوت دنیا بدین سرزمین مسافرت می‌نمایند. این قضیه سبب گردیده تا صنعت گردشگری در‌این میهن پرورش چشمگیری داشته باشد و بخش اعظمی از مشاغل مربوط به این حوزه مانند رستوران‌داری، هتل‌داری، تاکسی‌های مسافرتی، کافه‌‌داری، ساختمان‌سازی و غیره، مجال‌های شغلی بسیار خیر را مهیا کرده‌اند. همینطور، تعداد متعددی از سرمایه‌گذاران در نصیب‌های متعدد این میهن به‌ویژه در بنادر سرمایه‌گذاری کرده‌اند. بدین ترتیب، می‌اقتدار خاطرنشان کرد که صنعت گردشگری یک کدام از پردرآمدترین و دوست داستنی‌ترین مشاغل در قبرس شمالی در سال 2022 بوده میباشد.
با مورد‌های شغلی در قبرس شمالی آشنا گردید
به عبارتی‌طور که تا قبل از اینً اشاره گردیده، صنعت گردشگری یکی مهمترین صنعت های در قبرس شمالی میباشد که با وجود دانشکده‌های فی مابین‌المللی دارای اعتبار و جذب دانشجو ها از سراسر عالم، بسیار پرطرف‌دار میباشد. خلال این، وجود بنادر تجاری فضا جزیره قبرس نیز بستر قابل قبولی برای بخش اعظمی از مشاغل آماده نموده است.

لیست پایین مشتمل بر مشاغل و صنعت های گوناگون در قبرس شمالی میباشد:

ماشین کرایه ای‌های مسافرتی
مهندسی برق
توسعه و گسترش‌دهنده اپلیکیشن
ورزش‌ها و مشاغل دریایی
اجاره‌دادن ماشین
املاک
کشاورزی
صادرات تولیدات کشاورزی
واردات (نفت، طعام و…)
صنعت های‌دستی
دامداری
مرکز ها تفریحی و مشاغل مربوط به آن
مشاغل مالی (وکالت، حسابداری و…)
صنعت گردشگری (آژانس و تور لیدر)
صرافی‌های در میان‌المللی
ایجاد کرد‌وساز مسکن (معماری، سیم‌کشی، نقشه‌کشی و…)
رستوران و هتل‌داری (رستوران، کافه، کازینو و…)
مرکزها تفریحی
کمپانی‌های تجاری (واردات و صادرات)
صادرات اشکال مرکبات مانند جو و گندم
صادرات گونه های کیف، کفش و صنعت های‌دستی متفاوت
برای توفیق در‌این مشاغل، مورد ها تحت را در لحاظ داشته باشید.

استخراج مهارت‌های کامپیوتری و ارتباطی
داشتن موقعیت سرمایه‌گذاری
داشتن گواهی دانشگاهی دارای اعتبار
تجارب کاری مرتبط و قابل‌ثابت
اشراف بر لهجه‌های انگلیسی، یونانی و ترکی استانبولی
این کارداران میتوانند به شما در توفیق و بسط در مشاغل متعدد در قبرس شمالی امداد نمایند.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 تير 1403 | نظرات ()